Ik kijk al een jaartje of vier mee hier op het forum. En had nu wel zo iets van het wordt eens tijd om me te registreren

.
Ik ben Terence van den Kieboom, 19 jaar oud. Woonachtig in Raamsdonksveer, Noord-Brabant.
Op dit moment studeer ik MBO Internationale Groothandel op het Florijn College in Breda.
Eerlijk gezegt ben ik nog nooit op een groot (hardstyle) festival geweest, alleen veel dj's langs zien komen in de lokale discotheek Oscars waar komende zaterdag toevallig Headhunterz zal optreden.
Ik ben op een toevallige manier hardstyle gaan luisteren, nog uit de tijd van D-Block & S-Te-Fan - Ride with Uz, Evolutionz en Part of the Hard. Ook nummers als Nero en Trapped spraken me erg aan en via youtube mixjes ben ik me gaan verdiepen in Hardstyle.
Toen kwam het Project One album en was ik helemaal om. Nog steeds het beste hardstyle album ooit imo. Gevolgd door The Fusion Of Sound.
Ik heb een lichte voorkeur voor euforische hardstyle zoals Wildstylez en Noisecontrollers, maar kan ook genieten van B-Front of iets van Theracords. Al moet ik bekennen dat ik daar nog niet érg veel van geluisterd heb tot nu toe.
Het eerste aankomende hardstyle feestje zal dus voor mij Headhunterz zijn over drie dagen, nog een keertje naar Xxxalterator en sowieso Decibel. Als het budget het toelaat komen er daar hopelijk nog meer bij.
Voor de rest feel free to ask

.