Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al heel lang een account maar niet verder gekomen dan af en toe een kijkje nemen.

Hoi, ik ben Dennis. 19 jaar en woonachtig in Lelystad. Qlimax vorig jaar was mijn eerste feest ondanks dat ik al aardig lang naar hardcore/hardstyle luister. Na Qlimax heb ik alleen nog KO13, Defqon, Decibel als grotere feesten meegepakt. En dan nog Penoze en 3x Restylerz.

Aankomende feesten zijn Q-base, X-Q Holland, Thrillogy waar ik al zeker van ben.

Mijn voorkeuren naar labels zijn Theracords en Minus is More. DJ's zelf is beetje veel om op te noemen. Ben erg gevarieerd met wat ik afspeel thuis.

Meer vragen? kan je gerust stellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:30 
 

Hoi.


Welcome! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! Enjoy your stay :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Welkom! Enjoy your stay :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:35 
 

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yowz, welkom aan boord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Dellion woont ook ergens op dat eiland. Haal hem eens over dat hij vaker naar feesten gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Ioh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:35 
 

Okè, troll, maar alsnog hoi.

Citaat:
Dellion woont ook ergens op dat eiland. Haal hem eens over dat hij vaker naar feesten gaat


Of dat jij naar goede feesten gaat, np
Of dat je mijn gezondheid fixt, zou ook fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Citaat:
Dellion woont ook ergens op dat eiland. Haal hem eens over dat hij vaker naar feesten gaat


Of dat jij naar goede feesten gaat, np
Of dat je mijn gezondheid fixt, zou ook fijn zijn.

Hee Dellion,

Ik heb geen idee van wie die quote is.

Ook vind ik Q-Base en Bass Protocol, de 2 feesten die ik op de planning heb, 2 goede feestjes. Dat 2e kan ik je helaas niet bij helpen. Ik zie je wel in de gevangenis in januari.

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis, ik raad je aan om te wennen aan dit soort gedrag, je zult het overal terug zien hier. Een beetje de algemene attitude...
Niet dat ik daar blij mee ben, maar zo werkt het internet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:23 
 

ExoBassTix schreef:
Dennis, ik raad je aan om te wennen aan dit soort gedrag, je zult het overal terug zien hier. Een beetje de algemene attitude...
Niet dat ik daar blij mee ben, maar zo werkt het internet :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:45 
 

ExoBassTix schreef:
Dennis, ik raad je aan om te wennen aan dit soort gedrag, je zult het overal terug zien hier. Een beetje de algemene attitude...
Niet dat ik daar blij mee ben, maar zo werkt het internet :P


Nee zo werkt het als je een totaal onnodige, en bovendien erg zielige slachtofferrol speelt. Het heeft te maken met psychologie, mensenkennis en inlevingsvermogen. Hoe zou jij het vinden als iemand telkens een merkwaardige hobby blijft vertellen/rondspammen, en vervolgens jankt dat ie er negatieve reacties op krijgt? Nogal irritant, toch?
Dit is een muziekforum, je kan je brony onzin dus beter ergens anders gaan verkondigen. Vergelijk het met like.. iemand die (serieus) over een seksuele fetisj gaat praten op een muziekforum. Tenzij daar een speciaal topic over is slaat het nergens op, en kan een persoon daar best negatieve reacties op verwachten. Dat heeft niks met de mensen die reageren te maken, de website, of het internet in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
ExoBassTix schreef:
Dennis, ik raad je aan om te wennen aan dit soort gedrag, je zult het overal terug zien hier. Een beetje de algemene attitude...
Niet dat ik daar blij mee ben, maar zo werkt het internet :P


Nee zo werkt het als je een totaal onnodige, en bovendien erg zielige slachtofferrol speelt. Het heeft te maken met psychologie, mensenkennis en inlevingsvermogen. Hoe zou jij het vinden als iemand telkens een merkwaardige hobby blijft vertellen/rondspammen, en vervolgens jankt dat ie er negatieve reacties op krijgt? Nogal irritant, toch?
Dit is een muziekforum, je kan je brony onzin dus beter ergens anders gaan verkondigen. Vergelijk het met like.. iemand die (serieus) over een seksuele fetisj gaat praten op een muziekforum. Tenzij daar een speciaal topic over is slaat het nergens op, en kan een persoon daar best negatieve reacties op verwachten. Dat heeft niks met de mensen die reageren te maken, de website, of het internet in het algemeen.


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
ExoBassTix schreef:
Dennis, ik raad je aan om te wennen aan dit soort gedrag, je zult het overal terug zien hier. Een beetje de algemene attitude...
Niet dat ik daar blij mee ben, maar zo werkt het internet :P


Nee zo werkt het als je een totaal onnodige, en bovendien erg zielige slachtofferrol speelt. Het heeft te maken met psychologie, mensenkennis en inlevingsvermogen. Hoe zou jij het vinden als iemand telkens een merkwaardige hobby blijft vertellen/rondspammen, en vervolgens jankt dat ie er negatieve reacties op krijgt? Nogal irritant, toch?
Dit is een muziekforum, je kan je brony onzin dus beter ergens anders gaan verkondigen. Vergelijk het met like.. iemand die (serieus) over een seksuele fetisj gaat praten op een muziekforum. Tenzij daar een speciaal topic over is slaat het nergens op, en kan een persoon daar best negatieve reacties op verwachten. Dat heeft niks met de mensen die reageren te maken, de website, of het internet in het algemeen.

>jankt
>spamt
De eerste paar keren waren van mij en dat spijt me, ok. De laatste paar keren waren reacties op anderen die het begonnen.
En ik begrijp dat ik meteen in de defensie spring en zo als een 'troll' of whatever overkom.

En trouwens, waar kwam dat vandaan? Ik grapte maar wat zoals jullie ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!