Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:36 
 

Hallo Hardtraxxers,
Na ongeveer een jaar te hebben meegelezen hier op het forum, vond ik het nu toch maar eens tijd om ook daadwerkelijk een account aan te maken :)
Mijn naam is Bouke, ik ben (sinds gisteren) 21 jaar oud en ik studeer economie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hier zit ik ook op kamers; mijn ouderlijk huis staat in Oss. Best praktisch, want zo is eigenlijk ieder feest in de zuidelijke helft van Nederland goed bereikbaar :)

Ik luister al een aantal jaar hardstyle, het begon (zoals bij de meesten gok ik) met D-block & S-te-fan, Headhunterz, Zany, Noisecontrollers, dat soort namen :P
Mijn eerste echte feestje was Intents in 2009 of 2010, in die tijd was het nog niet zo'n groot feest met een heerlijke sfeer. Daarna volgden er nog vele feesten, waarbij ik over het algemeen de wat kleinere festivals beter kan waarderen dan de grote (lees:Q-dance feesten).
Voor 2013 staan in ieder geval XXlerator Raw, Hard Bass, Beat the Bridge, Emporium en Wish op het programma, dit zijn feesten waarvoor de kaarten al binnen zijn. Verder hoop ik ook te gaan naar (iig) Loudness (x2), Dreamfields, Q-Base (naast DefQon het enige Q-dance feest waar ik nooit ben geweest), Rebirth en ongetwijfeld nog heel wat meer :P

Ik kan zowel raw als melodieus goed waarderen. Vooral op feesten heb ik toch wel een sterke voorkeur voor raw, kan ik gewoon wat beter op losgaan dan op de meeste melodieuze tracks.
Mijn favoriete artiesten zijn (op dit moment, kan nogal veranderen bij mij :P ) Frontliner, Crypsis, Chain Reaction, B-Front, Thera en Freqeuncerz (-> snappen jullie ook meteen waarom Hard Bass op de planning staat :P )
Om het nog wat duidelijker te maken, zijn hier de tracks waar ik op gestemd heb voor de Fear FM top 100 van 2012:
[*]B-Front - Mysterias
[*]Noisecontrollers - So High
[*]Crypsis - Lost in the mist
[*]Luna & E-Force - Masterclass
[*]Thera & Frequencerz - Incoming