Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:36 
 

Hallo Hardtraxxers,
Na ongeveer een jaar te hebben meegelezen hier op het forum, vond ik het nu toch maar eens tijd om ook daadwerkelijk een account aan te maken :)
Mijn naam is Bouke, ik ben (sinds gisteren) 21 jaar oud en ik studeer economie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hier zit ik ook op kamers; mijn ouderlijk huis staat in Oss. Best praktisch, want zo is eigenlijk ieder feest in de zuidelijke helft van Nederland goed bereikbaar :)

Ik luister al een aantal jaar hardstyle, het begon (zoals bij de meesten gok ik) met D-block & S-te-fan, Headhunterz, Zany, Noisecontrollers, dat soort namen :P
Mijn eerste echte feestje was Intents in 2009 of 2010, in die tijd was het nog niet zo'n groot feest met een heerlijke sfeer. Daarna volgden er nog vele feesten, waarbij ik over het algemeen de wat kleinere festivals beter kan waarderen dan de grote (lees:Q-dance feesten).
Voor 2013 staan in ieder geval XXlerator Raw, Hard Bass, Beat the Bridge, Emporium en Wish op het programma, dit zijn feesten waarvoor de kaarten al binnen zijn. Verder hoop ik ook te gaan naar (iig) Loudness (x2), Dreamfields, Q-Base (naast DefQon het enige Q-dance feest waar ik nooit ben geweest), Rebirth en ongetwijfeld nog heel wat meer :P

Ik kan zowel raw als melodieus goed waarderen. Vooral op feesten heb ik toch wel een sterke voorkeur voor raw, kan ik gewoon wat beter op losgaan dan op de meeste melodieuze tracks.
Mijn favoriete artiesten zijn (op dit moment, kan nogal veranderen bij mij :P ) Frontliner, Crypsis, Chain Reaction, B-Front, Thera en Freqeuncerz (-> snappen jullie ook meteen waarom Hard Bass op de planning staat :P )
Om het nog wat duidelijker te maken, zijn hier de tracks waar ik op gestemd heb voor de Fear FM top 100 van 2012:
[*]B-Front - Mysterias
[*]Noisecontrollers - So High
[*]Crypsis - Lost in the mist
[*]Luna & E-Force - Masterclass
[*]Thera & Frequencerz - Incoming
[*]Alpha² - Rebirth
[*]Headhunterz - Doomed
[*]Deetox - Black Magic
[*]Frontliner - Symbols
Het laatste nummer kan ik even niet op komen, ik heb de top 100 even doorgenomen dus ik ben bang dat mijn laatste stem de top100 niet gehaald heeft :P Maar zoals je ziet is het een beetje een combinatie van euforisch en raw.

Nou, dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ps ik heb nog nooit (feestgerelateerde) drugs gebruikt, en ben het ook niet van plan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, das duidelijk voorgesteld ;)

Welkom, en nog van harte :)

Luister je naast hardstyle ook naar andere muzieksoorten, en wat vind je van Hardcore en de Industrial variant daarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:03 
 

XtD schreef:
Welkom, en nog van harte :)


Dankje :D

XtD schreef:
Luister je naast hardstyle ook naar andere muzieksoorten, en wat vind je van Hardcore en de Industrial variant daarvan?

Met hardcore heb ik niet zoveel. Er zijn flink wat feesten met HC afsluiters, en voor een uurtje vind ik het dan nog best te pruimen, maar zal het thuis niet snel opzetten, en ik zou er ook geen hele dag/nacht op kunnen losgaan. Veel meer dan wat mainstream plaatjes (Korsakoff, Evil Activities, Endymion, Angerfist dat soort werk) staan er dan ook niet op mijn laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom ^^

Wat vind je van The Machine en Wavolizer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:43 
 

Wout1997 schreef:
Wat vind je van The Machine en Wavolizer?


The Machine vind ik een goede producer, zijn tracks steken vaak goed en verzorgd in elkaar. Nadeel van zijn stijl is dat het erg afhankelijk is van de line-up/timetable hoe hij uit de verf komt. Afgelopen Wish stond hij bijv. na Mind.Illusion, dat is op zich geen heel grote clash :P Maar het jaar ervoor (na Radical Redemption of Crypsis, weet niet meer zeker), of op de afgelopen Loudness na B-front, had ik toch even een kwartiertje nodig om om te schakelen.
Wavolizer ken ik niet heel veel nummers van, heeft een beetje een apart stijltje waarvan ik niet precies weet hoe ik er op los kan gaan :P Maar ik ben benieuwd naar zijn (gedeeltelijke) afsluiter aanstaande zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:40 
 

Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Welkom ^^
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!