Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:06 
 

Dat is dan wel heel erg triest dat je je zo laat meeslepen :lol:
Natuurlijk mag het he, dat je smaak verandert maar in 1 jaar tijd van helden naar verschrikkelijke producers? Terwijl hun stijl in dat jaar niet verandert is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dat is dan wel heel erg triest dat je je zo laat meeslepen :lol:
Natuurlijk mag het he, dat je smaak verandert maar in 1 jaar tijd van helden naar verschrikkelijke producers? Terwijl hun stijl in dat jaar niet verandert is...


On: ik denk eerder dat hij gewoon nog niet (veel) luisterde naar RAW HS, en dus deze kant van Hardstyle nog niet kende, dit was bij mij namelijk ook het geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 04:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dat is dan wel heel erg triest dat je je zo laat meeslepen :lol:
Natuurlijk mag het he, dat je smaak verandert maar in 1 jaar tijd van helden naar verschrikkelijke producers? Terwijl hun stijl in dat jaar niet verandert is...


Misschien doet hij het daarom, omdat het steeds hetzelfde is. Zo verloor ik ook mijn interesse in oa Angerfist, EA, Endymion binnen een jaar. Iets met nadenken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Dat is dan wel heel erg triest dat je je zo laat meeslepen :lol:
Natuurlijk mag het he, dat je smaak verandert maar in 1 jaar tijd van helden naar verschrikkelijke producers? Terwijl hun stijl in dat jaar niet verandert is...

Ben ook binnen een jaar van "niet echt geïnteresseerd in TC" naar fan gegaan. Heeft niet zoveel te maken met laten meeslepen, ik gaf het gewoon een eerlijke kans geven toen ik zag dat hier zoveel fans zitten. Ik dacht namelijk dat er dan wel iets goed aan moest zijn, als er zoveel mensen het vet vinden. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!