Oeh, vette favo dj's wel 
Welkom trouwens
Welkom trouwens
Hihi ja dat ben ik idd! Heb wel andere dingen gelezen hier xD Maar ik ben best lief hoorPommer wrote:Welkom!!
vriendin van Pepepe? Ik heb vernomen dat je een erg leuke meid bent
Tnx! dat zou goed kunnen iddTel wrote:Welkom!
Jij had me toch aangesproken op Dreamfields? Je zei dat je me herkende van Ground Zero toch?
Idd, dé meid van pepepePommer wrote: vriendin van Pepepe? Ik heb vernomen dat je een erg leuke meid bent
Haha dat kan goed kloppen! Wat een lekker setje was datt:DRawbin wrote:Welkom!
Volgens mij zag ik jou keihard raggen helemaal vooraan tijdens de set van Thera op Loudnessrespect!
Have fun
Zeg maar gerust beste setje van het jaarYaratje wrote:Haha dat kan goed kloppen! Wat een lekker setje was datt:DRawbin wrote:Welkom!
Volgens mij zag ik jou keihard raggen helemaal vooraan tijdens de set van Thera op Loudnessrespect!
Have fun
ik heb iig wel vernomen dat je mooie tie.... uhhh een mooi gezicht hebt.Yaratje wrote:Hihi ja dat ben ik idd! Heb wel andere dingen gelezen hier xD Maar ik ben best lief hoorPommer wrote:Welkom!!
RobertV wrote:ik heb iig wel vernomen dat je mooie tie.... uhhh een mooi gezicht hebt.Yaratje wrote:Hihi ja dat ben ik idd! Heb wel andere dingen gelezen hier xD Maar ik ben best lief hoorPommer wrote:Welkom!!
ohja welkom
SmooooooothRobertV wrote:ik heb iig wel vernomen dat je mooie tie.... uhhh een mooi gezicht hebt.Yaratje wrote:Hihi ja dat ben ik idd! Heb wel andere dingen gelezen hier xD Maar ik ben best lief hoorPommer wrote:Welkom!!
ohja welkom
Jaa dat klopt!TiMOTHYb wrote:Ah, jullie zaten ook in de bus vanaf leiden naar dreamfields toch?
That is why actuallyKSwoosh wrote:tis zn vriendin hePiaaa wrote:Binnenpretje
Gozer, wat is jouw probleem eigenlijk?Piaaa wrote:That is why actuallyKSwoosh wrote:tis zn vriendin hePiaaa wrote:Binnenpretje
Haha, niet goed?TiMOTHYb wrote:Ah vandaar dat we op de terugweg 38x Ding Dong mochten luisteren.