Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Hallo "hardtraxxers",

Ik volg al tijden het forum, dus vond het tijd om maar eens een account aan te maken. En gebruik te maken van dit leuke topic. :thumbsup:

Mijn naam is Cem, ik ben 19 jaar jong. Ik luister vanaf 2007 Hardstyle. Het begon op de basisschool met jumpstyle, vervolgens Showtek - Analogue players. etc. Na m'n 16e begon ik ook de feestjes te ontdekken...(het begin van het eind :P )

Op Partyflock heb ik de feestjes van afgelopen jaren maar bijgehouden... http://partyflock.nl/user/1363541/archive#archive

Ik luister in mijn vrije tijd vrijwel alles wat met hardstyle verbonden is. Old skool Headhunterz af en toe, of de oude nummers van Technoboy en Tuneboy... Vaak genoeg ook hardcore, Evil Activities voornamelijk, maar ben toch stiekem uitgegroeid tot een raw-hardstyle fanaat. Nieuwe artiesten als Digital Mindz vind ik vet. En ook Radical Redemption natuurlijk ^^ ^^

Na alle feestjes en indrukken die ik van de scene mee gekregen heb, heb ik besloten m'n hobby maar is te verbreden, zo ben ik onlangs begonnen met het draaien van Hardstyle om m'n kamertje en binnekort misschien wel producen. Lekker hobbyen dus :thumbup:

Voor vragen over feestjes of lekker lullen over de harder styles kun je bij mij altijd terecht :thumbsup:
B
Welkom! Welke feesten heb je nog op het programma staan?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
bloemkool wrote:Welkom!
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
bloemkool wrote:Welkom! Welke feesten heb je nog op het programma staan?
Ik ga binnekort naar Loudfest in Delft, en heb me kaartje voor Supremacy ook binnen :)

En jij nog feestjes op de agenda staan?
B
Cemba_ wrote:
Ik ga binnekort naar Loudfest in Delft, en heb me kaartje voor Supremacy ook binnen :)

5 Years of Spoontech :D . wegens omstandigheden helaas Q-Base en Relive moeten schrappen :(
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
bloemkool wrote:
Cemba_ wrote:

5 Years of Spoontech :D . wegens omstandigheden helaas Q-Base en Relive moeten schrappen :(
Ik heb Q-base ook moeten schrappen inderdaad... Wat vind jij van weekendjes Defqon? Zeg je, leuk maar niks voor mij of is dat een vast weekend waar je bij moet zijn?
Hardtraxx Veteran
Weekend defqon is geniaal :D Sowieso 3 dagen feest+de sfeer op de camping is ongekend
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Norther66 wrote:Weekend defqon is geniaal :D Sowieso 3 dagen feest+de sfeer op de camping is ongekend
haha precies, wat je in zo'n weekend meemaakt... Echt ongelooflijk! :yay:
B
Absoluut een aanrader :D Ik ging eigenlijk alleen op de zaterdag, maar heb dankzij wat HT leden nog een zondag erbij kunnen pakken, totaal geen spijt van!
Hardtraxx Veteran
bloemkool wrote: dankzij wat HT leden nog een zondag erbij kunnen pakken, totaal geen spijt van!
Lekker vierkant rammen in de tweede qlimax bij delete :loving:
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
bloemkool wrote:Absoluut een aanrader :D Ik ging eigenlijk alleen op de zaterdag, maar heb dankzij wat HT leden nog een zondag erbij kunnen pakken, totaal geen spijt van!
Jullie organiseren wel is het een en ander he? Onder elkaar met hardtraxx leden?
B
Norther66 wrote:
bloemkool wrote: dankzij wat HT leden nog een zondag erbij kunnen pakken, totaal geen spijt van!
Lekker vierkant rammen in de tweede qlimax bij delete :loving:
Dat was godverdomme mooi :loving:
Cemba_ wrote:
bloemkool wrote:Absoluut een aanrader :D Ik ging eigenlijk alleen op de zaterdag, maar heb dankzij wat HT leden nog een zondag erbij kunnen pakken, totaal geen spijt van!
Jullie organiseren wel is het een en ander he? Onder elkaar met hardtraxx leden?
Meetings op feesten :D hebben ook een groepsapp die 24/7 actief is :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
haha is die toegankelijk voor elke halve tamme hardstyle fanaat, of is dat een besloten app? xd

Verder zie ik jullie ongetwijfeld wel op een feestje in de toekomst ;)
B
ff PB sturen naar Ramirez :P
Hardtraxx Veteran
Cemba_ wrote:Verder zie ik jullie ongetwijfeld wel op een feestje in de toekomst ;)
Meeten op loudfest :clap:
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Norther66 wrote:
Cemba_ wrote:Verder zie ik jullie ongetwijfeld wel op een feestje in de toekomst ;)
Sound like a plan!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Welkom!
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
kut ik dacht is meisje maarja was niet :s

hoi
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Fothermucker wrote:kut ik dacht is meisje maarja was niet :s

hoi
neuh anders hadden er wel 4 pagina's met onzin reacties gestaan :D
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Fothermucker wrote:kut ik dacht is meisje maarja was niet :s

hoi
Sorry volgende x beter :lol:
E
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Norther66 wrote:
Ik zou het niet doen Cem, dan kom je niet meer van hem af. Ik spreek uit ervaring :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
MelvinFR wrote:
Norther66 wrote:
Ik zou het niet doen Cem, dan kom je niet meer van hem af. Ik spreek uit ervaring :P
Ik ga het erop wagen :P
Hardtraxx Veteran
MelvinFR wrote:Ik zou het niet doen Cem, dan kom je niet meer van hem af. Ik spreek uit ervaring :P
Pff jij dan op ground zero.. "App me als je er bent" "waar sta je".. Ik kom niet van jou af :x
S
Joey wrote:Welkom!