Welkom! 
Active topics in Welkom!
Moderators
Welkom. Volgens mij heb ik je nog op XXlerator Raw zien lopen aan je foto te zien. 
Same.93Wesley93 wrote:Welkom. Volgens mij heb ik je nog op XXlerator Raw zien lopen aan je foto te zien.
Hoi Janine allereerst welkom!
Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is
Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is
Ook hier aan het spammen geslagen? (Stille volger van HSDT5)
Wat is dat?Khadber wrote:Ook hier aan het spammen geslagen? (Stille volger van HSDT5)
Hardstyle Dag top 5 topic op Partyflock. De pagina waar meer gespamd wordt over van alles en niets met af en toe een beetje Hardstyle tussendoor.Henk-Jan wrote:Wat is dat?Khadber wrote:Ook hier aan het spammen geslagen? (Stille volger van HSDT5)
Moet je echt een keer doen, hele rare maar speciale gewaarwording. Heb afgelopen jaar Energy meegemaakt, was toen al niet echt een trancefeest meer maar heb me toch prima vermaakt.mrazura wrote: Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is
ASOT 500:mrazura wrote: Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is
-
T
Wil ik ook een keer meemaken lijkt me wel coolTiMOTHYb wrote:Moet je echt een keer doen, hele rare maar speciale gewaarwording. Heb afgelopen jaar Energy meegemaakt, was toen al niet echt een trancefeest meer maar heb me toch prima vermaakt.mrazura wrote: Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is
Oja Welkom
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
STAN- wrote:Welkom Janine! Wat een vrouwvolk hier ineens
Luister je naast hardstyle ook hardcore?
Nope, geen hardcore voor mij! Ben er lang geleden wel mee begonnen maar dat is in hardstyle over gegaan. Hardcore is niet echt mn ding meer.Draidy wrote:Wat vind je van hardcore?
Zou heeeeel goed kunnen, heb er niet direct een gezicht bij haha!Klos wrote:Ah, welkomJou heb ik nog wel even gezien op Q-Base bij Zany
Eeehm ik heb er eentje, tijdens GTPRawbin wrote:Volgens mij ben jij die dame die nog verschillende filmpjes van Remember hebt of niet?
HAHAHA neeeeee die foto's! Heb me echt kapot gelachen die nacht haha, te beschamend als ik eraan terug denkProject 141 wrote:en van de mooie foto's op XXL Raw
Ofcourse!Danny H wrote:Binnenkort na fusion tour in ZAK?
93Wesley93 wrote:Volgens mij heb ik je nog op XXlerator Raw zien lopen aan je foto te zien.
Geen festival helaas, Electronic Family ging niet lukkenmrazura wrote:Ben je ook wel is op een trance festival geweest?
Wow echt he! Aly & Fila blijven mn helden, waaauwww!Khadber wrote:ASOT 500: ! Wat een feest!
Hehehe na dat HHZ gebeuren hier zag ik dat ik geen account had, ik denk dat moet ik dan maar ff fixenKhadber wrote:Ook hier aan het spammen geslagen? (Stille volger van HSDT5)
Dat is de beste omschrijving jaKhadber wrote:Hardstyle Dag top 5 topic op Partyflock. De pagina waar meer gespamd wordt over van alles en niets met af en toe een beetje Hardstyle tussendoor.
Dus... Heerlijke quote lijst
Last edited by J9_ on 10 Nov 2011 16:08, edited 1 time in total.
Moet je ff uploaden. Of sturen haha 
@J9, wow behoorlijke partij dame zie ik haha. Bedankt voor je reactie nu ga ik er zeker alles aan doen hier aanwezig te zijn! en ja: Aly & Fila is geweldige muziek 

Zoals het er nu uitziet ben ik daar aanwezigKhadber wrote:ASOT 500:mrazura wrote: Ben je ook wel is op een trance festival geweest? want ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe dat is! Wat een feest! Aanrader om dit jaar naar de 550 editie te gaan!
J9! Haha, ik moest lachen! Welkom en veel (spam)plezier 
De volgende keer als je Technoboy weer ziet, mag je hem vragen waarom hij zoveel aliassen heeft!
Ik wilde 'm het net vragen, was ie al weg 
De volgende keer als je Technoboy weer ziet, mag je hem vragen waarom hij zoveel aliassen heeft!
Last edited by Solis on 11 Nov 2011 00:28, edited 1 time in total.
-
A
Nee, ik wel 
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Waarom?!Solis wrote:J9! Haha, ik moest lachen! [/size]
Stiekem dacht je het welProject 141 wrote:Dat heb ik nooit gezegd
Wat?Almighty wrote:Nee, ik wel
Nou, hier is ie dan!Rawbin wrote:Moet je ff uploaden.
Geen hardcore dus, jammer. Dan zal ik je dus niet heel veel tegen komen hier op het forum, buiten de offtopic sectie waarschijnlijk
Veel plezier hier op hardtraxx 
Ik tik je volgende week nog wel even aan in Zak als ik je weer zieJ9_ wrote:Zou heeeeel goed kunnen, heb er niet direct een gezicht bij haha!Klos wrote:Ah, welkomJou heb ik nog wel even gezien op Q-Base bij Zany
-
A
Dat je de verkeerde quoteJ9_ wrote:Stiekem dacht je het welProject 141 wrote:Dat heb ik nooit gezegd![]()
Wat?Almighty wrote:Nee, ik wel
leuk om naast katamaran en parvuz nog iemand uit holten hier
...kom zelf uit bathem dus is wel leuk om te zien dat er in de omgeving toch nog hardstyle liefhebbers zitten 
J9_ wrote:Nou, hier is ie dan!Rawbin wrote:Moet je ff uploaden.View on YouTube - niet echt scherp en alles overigens