Heuj
Ik heb nu al ongeveer een jaar een Hardtraxx account en besteed er ongeveer anderhalf uur per dag aan maar ik heb eigenlijk nooit echt gepost. Dus bij deze zal ik me hier even voorstellen.
Ik ben Rob, ben 17 jaartjes oud, en woon in Heide (een boerengat in Noord-Limburg). Mijn hobby's zijn fitness, chillen met vrienden en computeren. Ik zit nu op VWO-6 en waarschijnlijk ga ik hierna Informatica studeren aan de HAN in Nijmegen.
Qua muziek ligt mijn voorkeur voornamelijk bij de rauwere hardstyle. Maar ook sommige melodieuse platen kan ik waarderen. Favoriete DJ's hierbij zijn: Crypsis, B-Front, Gunz4Hire, Jack of Sound, Radical Redemption, Zany (& Donkey Rollers), The R3belz, Chris One, Frequencerz, Titan, Catatonic Overload, Deepack en Thera. Dat is een flinke lijst maar ik vind ze allemaal wel goed.
Verder luister ik regelmatig naar normale hardcore, frenchcore en terror. Hierbij heb ik niet echt favoriete DJ's.
Aangezien ik pas net 17 ben heb ik nog niet echt grote feesten bezocht, enkel een aantal kleine feestjes. Hier mijn lijstje:
Fusion; The Harder Styles '10
Beat the Bridge '11
Revelations '11
Intents Festival '11
Try Before You Die '11
Verder nog de regionale feestjes en ik ben ook regelmatig in de Time-Out te vinden.
Dit was het dan wel weer ongeveer..

Ik hoop dat jullie nu een beetje weten wie/hoe ik ben..