Goed planbiscuit wrote:echte liefdes ontstaan blind op het net. laten we een speciaal topic openen om te flirten en te daten???
Active topics in Welkom!
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
laat maar ik heb nog niet eens op reageer gedrukt en er staan al weer 3 reacties
Maakt niet uit lieve jongendj-rico01 wrote:laat maar ik heb nog niet eens op reageer gedrukt en er staan al weer 3 reacties
met een forum vol met geile jongens en 3 actieve dames zou ik niet echt blind willen date hier op het forumbiscuit wrote:echte liefdes ontstaan blind op het net. laten we een speciaal topic openen om te flirten en te daten???
JA!
En nu is het genoeg! Beetje Loesje verdrietig maken, dat doe je toch niet!
Misschien dat ik nog aan het bijkomen ben maar een pak virtuelerammel kan er nog wel uit. Wie wil, WIE?!
En Loes, je weet toch dat ik niet aant werk ben, heb net nog zo lekker voor je gekookt
Misschien dat ik nog aan het bijkomen ben maar een pak virtuelerammel kan er nog wel uit. Wie wil, WIE?!
En Loes, je weet toch dat ik niet aant werk ben, heb net nog zo lekker voor je gekookt
Die ontstaan een aantal keren per week als je met je zatte kop in de pleepot hangtbiscuit wrote:echte liefdes ontstaan blind op het net. laten we een speciaal topic openen om te flirten en te daten???
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
tenzij je zo iemand als .. hoe heet ie ook al weer.. ene rico ofzow???Tel wrote:met een forum vol met geile jongens en 3 actieve dames zou ik niet echt blind willen date hier op het forumbiscuit wrote:echte liefdes ontstaan blind op het net. laten we een speciaal topic openen om te flirten en te daten???
tegenkomt
:')
Ik ga zowat over mijn nek, het scheelt bar weinigmaarten1410 wrote:JA!
Ik kan putverdeurie niet eens normaal een bericht schrijven, alle online leden zit in dit topic :')
-
E
we worden kapot gegooid met lekkere vrouwen hiero. dit wordt toch nog leuker dan ik gezegd had 
Edit: nauwelijke gereageerd ligt iedereen te gooien met berichten
Edit: nauwelijke gereageerd ligt iedereen te gooien met berichten
Last edited by En-er-gy on 31 May 2010 21:25, edited 1 time in total.
Sssttt...we zouden het toch geheim houdenmaarten1410 wrote:JA!
Hoe zielen des te beter, Hardtraxx is nog niet vol genoeg.
Pas op he, ik weet waar je huis woont.Kepro wrote:Een vriend?LoesJ wrote:Haha ik ben liever klef met mn vriend
Misschien is maarten @ work?en ik dacht dat er iets bloeide tussen ons
Het moet groeien !Kepro wrote:Hoe zielen des te beter, Hardtraxx is nog niet vol genoeg.
Nee jongeman, dat weet jij nog niet
ook al woon ik 10 minuten van je kartonnetje af 
Ja, maar ik wil zo graag laten zien dat ik zo'n lieve meid heb gevondenLoesJ wrote:Sssttt...we zouden het toch geheim houdenmaarten1410 wrote:JA!
Kom je zo nog achter de pc vandaan voor je toetje?
Anusfort is niet zo groot.Kepro wrote:Nee jongeman, dat weet jij nog nietook al woon ik 10 minuten van je kartonnetje af
-
E
ik wil een pak rammel. want ik leer t toch nooit View on YouTubemaarten1410 wrote:JA!
Oke ik ben even naar de wcmaarten1410 wrote:Ja, maar ik wil zo graag laten zien dat ik zo'n lieve meid heb gevondenLoesJ wrote:Sssttt...we zouden het toch geheim houdenmaarten1410 wrote:JA!
En Loes, je weet toch dat ik niet aant werk ben, heb net nog zo lekker voor je gekookt![]()
Kuch leusden kuch, en waar bazeer je Anusfoort op? Je maakt me bang.maarten1410 wrote:Anusfort is niet zo groot.Kepro wrote:Nee jongeman, dat weet jij nog nietook al woon ik 10 minuten van je kartonnetje af
Beetje Bi is niet bahKepro wrote:Kuch leusden kuch, en waar bazeer je Anusfoort op? Je maakt me bang.maarten1410 wrote:Anusfort is niet zo groot.Kepro wrote:Nee jongeman, dat weet jij nog nietook al woon ik 10 minuten van je kartonnetje af
Daar druipt weer een verliezer af. Even zwaaien met z'n allenPiaaa wrote:Oke ik ben even naar de wc

-
E
trouwens dit is een welkoms-topic! we moeten het hier schoon houden!
ik maak een nieuwe topic aan met de laatste gesprekken!
ik maak een nieuwe topic aan met de laatste gesprekken!
Natuurlijk moppie, nog even spammen en dan ben ik helemaal voor joumaarten1410 wrote:Ja, maar ik wil zo graag laten zien dat ik zo'n lieve meid heb gevondenLoesJ wrote:Sssttt...we zouden het toch geheim houdenmaarten1410 wrote:JA!
En Loes, je weet toch dat ik niet aant werk ben, heb net nog zo lekker voor je gekookt![]()