Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
dag mensen, na maandenlang een beetje lui meelezen op hardtraxx ben ik gisteren door gill en khadber op een feestje aangespoord om een account aan te maken, dus bij deze :)

mijn naam is chris, 22 jaar en luister voornamelijk hardstyle. zowel mainstream als raw.

sta ook open voor andere muziek, ga zaterdag as bijvoorbeeld naar qult. Maar industrial en crossbreed en al die ongein vind ik helemaal niks!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
spookie wrote: Maar industrial en crossbreed en al die ongein vind ik helemaal niks!
:list:

Welkom neeffie :beer:
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Socializerz wrote:Welkom, wat vind je van de Wasted Penguinz? :corn:

slecht. :D
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Socializerz wrote:
spookie wrote:
Socializerz wrote:Welkom, wat vind je van de Wasted Penguinz? :corn:

slecht. :D
Mijn welkom is ingetrokken :D

smaken verschillen he :P ze hebben wel paar leuke nummertjes, activated vind ik mooi, melancholia ook wel
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Welkom! :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
G1LL wrote:Welkom! :)
wat vind je hiervan?
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Welkom

Vragen:
Heb je nog feestjes op de planning?
Wie zijn je favoriete Hardstyle Dj(s)?
Welke muziek luister je naast hardstyle nog meer?
Je geeft aan Industrial en Crossbreed niet interessant te vinden, welke subgenres in de Hardcore interesseren je wel?
Last edited by mikeee on 24 Sep 2012 14:31, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Wout1997 wrote:
wat vind je hiervan?
View on YouTube

er zitten in ieder geval geen vervelende pitch kicks in
K
spookie wrote:
sta ook open voor andere muziek, ga zaterdag as bijvoorbeeld naar qult. Maar industrial en crossbreed en al die ongein vind ik helemaal niks!

Klikt u op het kruisje a.u.b.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
heuujj!
A
Wout1997 wrote:
wat vind je hiervan?
View on YouTube
AHAHAHAHAHAHAHAH

Toevallig dat Lyst hiermee kwam hè, ahahah

Welkom
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Almighty :')
A
Wout1997 wrote:Almighty :')
Instant kippenvel
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Almighty wrote:
Wout1997 wrote:Almighty :')
Instant kippenvel
Almighty :')
E
:') :') :')
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
mikeee wrote:Welkom

Vragen:
Heb je nog feestjes op de planning?
Wie zijn je favoriete Hardstyle Dj(s)?
Welke muziek luister je naast hardstyle nog meer?
Je geeft aan Industrial en Crossbreed niet interessant te vinden, welke subgenres in de Hardcore interesseren je wel?

Tot nu toe eigenlijk alleen qult en qlimax op de planning, maar er zal tussendoor vast nog wel een feestje komen.
ech t favoriete dj's heb ik niet, de ene keer vind ik 1 artiest helemaal geweldig en een paar maanden later weer niet (ran-d bijvoorbeeld) Maar op dit moment staan adaro, bfront rebelz en frequencerz hoog op het lijstje.
Naast hardstyle ook af en toe wat hardcore, electro, en soms zelfs top40 :$
Als ik hardcore luister, is het wel mainstream maar niet de melodieuze.. Weet zo gauw niet echt een voorbeeld
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
spookie wrote:Als ik hardcore luister, is het wel mainstream maar niet de melodieuze.. Weet zo gauw niet echt een voorbeeld
Mad Dog, AniMe etc? :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
XtD wrote:
spookie wrote:Als ik hardcore luister, is het wel mainstream maar niet de melodieuze.. Weet zo gauw niet echt een voorbeeld

ik zoek nooit echt specifiek een artiest op bij hardcore.. k zet gewoon een cd op en als er een kutplaat voorbij komt dan spoel ik hem door.. geen idee van welke artiest hij dan is :$ zovaak luister ik geen hardcore dus hoef ook niet die hele scene te kennen
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Welkom!
S
spookie wrote:
XtD wrote:

ik zoek nooit echt specifiek een artiest op bij hardcore.. k zet gewoon een cd op en als er een kutplaat voorbij komt dan spoel ik hem door.. geen idee van welke artiest hij dan is :$ zovaak luister ik geen hardcore dus hoef ook niet die hele scene te kennen
Naar mijn mening is er maar 1 hardcore plaat, alle platen die uitgebracht worden bevatten gewoon een andere vocal, een andere melodie en een andere titel... Hardcore = echt crap maarja :).

Welkom!
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Spablauw wrote: Naar mijn mening is er maar 1 hardcore plaat, alle platen die uitgebracht worden bevatten gewoon een andere vocal, een andere melodie en een andere titel... Hardcore = echt crap maarja :).

Welkom!

dat vind ik met die melodieuze hardcore inderdaad, heel af en toe zit er een goede plaat tussen zoals on the edge. De wat stevigere en rauwere vind ik beter, en wat orgineler.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Welkom. :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom! :)

Wat vind je van Code Black?
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Destination wrote:Welkom! :)

Wat vind je van Code Black?

goede mainstream artiest!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Spablauw wrote: Naar mijn mening is er maar 1 hardcore plaat, alle platen die uitgebracht worden bevatten gewoon een andere vocal, een andere melodie en een andere titel... Hardcore = echt crap maarja :).

Welkom!
:lol:

spookje wrote:dat vind ik met die melodieuze hardcore inderdaad, heel af en toe zit er een goede plaat tussen zoals on the edge. De wat stevigere en rauwere vind ik beter, en wat orgineler.
:lol:

De toon is gezet xd maar goed, welkom anyways.