Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 02:43 

Hardtraxxer

yo, mijn naam is Bob. Kom uit de omgeving van Rotterdam.

enne, ik hou van hardstyle. Sinds me 15de luister ik hardstyle/hardcore, ben nu 18 jaar. Begon met het luisteren van Angerfist.
Megamix 2006. Iedereen had die op zn telefoon staan.

Ben naar 2 hardstyle events geweest, Euphoria in mei en Defqon.1 Extended. Was wel vet. Probeer nu ik 18 ben
naar zoveel mogelijk feesten te gaan, maar de meeste vrienden van mij luisteren vooral rap en allemaal dat soort rommel. Dus voor mij is het altijd een beetje zoeken met wie ik ga, heel misschien wel nog naar Thrillogy dit jaar. Want dan is me verjaardag haha.

Heb hier al veel intressante dingen gevonden op hardtraxx en ik denk dat ik me hier wel kan vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 03:06 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Aan je avatar te zien hou je wel van gunz for hire, maar wat luister je liever, Euforisch of Raw?
welkom

Meestal raw maar soms vind ik euforisch ook wel erg lekker.

Ik vind Adaro echt een held, evenals Ran-D, Frontliner vind ik ook steeds beter worden, uhh Gunz for Hire inderdaad. Crypsis is ook erg vet. Vind Coone ook wel vet, vond zijn set verassend goed bij Defqon1. Enn Scope-DJ met Robot vond ik erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:31 

Hardtraxx Newbie

bobvdvalk schreef:
Socializerz schreef:
Aan je avatar te zien hou je wel van gunz for hire, maar wat luister je liever, Euforisch of Raw?
welkom

Meestal raw maar soms vind ik euforisch ook wel erg lekker.

Ik vind Adaro echt een held, evenals Ran-D, Frontliner vind ik ook steeds beter worden, uhh Gunz for Hire inderdaad. Crypsis is ook erg vet. Vind Coone ook wel vet, vond zijn set verassend goed bij Defqon1. Enn Scope-DJ met Robot vond ik erg vet.

Wat vind je het beste nummer van G4H?

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:14 

Hardtraxxer

Sarrav schreef:

Wat vind je het beste nummer van G4H?

Welkom!

De weg kwijt vind ik zo ziek haha

Socializerz schreef:
Wat vind je dan van de Wasted Penguinz?

Meeste nummers van Wasted Penguinz vind ik wel lekker maar ik heb ze nog nooit een set zien draaien ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:14 

Hardtraxxer

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:20 

Hardtraxxer

Henkiev112 schreef:
Welkom! ;)

Danku! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

bobvdvalk schreef:

Hoe is dat mogelijk? :P

Welkom! Wat vind je van The Machine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Welkom :)

Wat vind je van dit:

http://www.youtube.com/watch?v=nTYB4o7xTmQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:44 

hou je van industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 23:03 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:

Haha nee sorry, dat vind ik niks

kaboem schreef:
hou je van industrial?

Ik heb me niet echt verdiept in industrial. Maar als het het bovenstaande is, dan valt dat buiten mijn smaak haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:29 

Hardtraxxer

chicken schreef:
bobvdvalk schreef:

Hoe is dat mogelijk? :P

Welkom! Wat vind je van The Machine?

Oh zie je reactie nu pas haha!

Coone heeft wel een paar zieke nummers, maar ik vind em ook vet door die afleveringen van the challenge. En z'n muziek tegenwoordig vind ik ook vet zoals Music is art, die remix van DJ Isaac - go insane, Dedication ect ect.

The Machine is heerlijk! Was dom genoeg om em te vergeten in mijn comment haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:55 

Hardtraxx Elite

Welkom.
Enjoy your stay.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!