Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heuj,

Nou, eindelijk een account aangemaakt dan. Na toch wel meer dan een jaar hier als guest rond te hebben gespookt nu eindelijk maar ook eventjes mee doen in de vele (verrekt interessante) discussies.

Wie ben ik?

Maarten, geboren in Hellevoetsluis, opgegroeid in Barneveld en woon tegenwoordig in Leeuwarden. Erg logisch, ik weet het. :P

Iets meer dan 2 jaar geleden ging ik voor het eerst mee naar een hardstyle/hardcore-feest. Direct een feest voor in de boeken, 25 years the Prophet@Utrecht en sindsdiend verslingerd geraakt aan (voornamelijk) hardstyle. Afgelopen jaar is de trend ook meer richting de raw hardstyle gegaan en nu toch ook wel steeds meer in de hardcore aan het verdiepen. Desondanks kan ik de 'mainstream' nog steeds prima waarderen, alhoewel het dan wel écht moet aan slaan bij mij.

Favoriete artiesten..

..vind ik erg moeilijk. Jack of Sound denk ik toch wel een van mijn grotere favorieten op het moment, die set op de zondag van afgelopen Defqon heeft mij echt helemaal los laten gaan. De mannen (en vrouw(en?) Deetox is redelijk alleen daar volgens mij) van Theracords en Spoontech laten mijn beentjes echt wel in beweging gaan. Chain Reaction kan je mij ook gerust voor wakker maken!

B-Front, Audiofreq, Ran-D, Adaro (maar dan G4H weer wat minder sinds.. na The Massacre), Frequencerz, Crypsis, Noisecontrollers, de grote namen trekken mij allemaal wel eigenlijk aan. Als het maar niet samenhangt van gebrek aan originaliteit en een lekker tempootje en sfeer behoudt.

Frontliner daarentegen heb ik de laatste tijd echt een afkeer voor gekregen, als ik 2 weken achter elkaar naar een party van hem ga kan ik net zo goed de liveset van de week ervoor pakken.. :-/ Alhoewel sommige nummers wel weer briljant zijn! Maargoed.

Word weer veels te lang allemaal. :-p

Tracks van het jaar

Op het moment echt Hollow van Freq&JoS!

Like A Boss, S.T.F.U, Mysterias, Fatality, God's Child, Brutal 3.0

..

Wat is een jaar lang dan als je gaat proberen terug te denken naar wat voor platen er allemaal zijn uitgekomen. xd

Komende feest:

2 november, Beatbusters@Berlikum. Lekker in de buurt en rammen van begin tot eind.

Daarna, uiteraard Loudness. :p

Anyways, :thumbsup: hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Als ik naar Loudness ga kom ik je misschien wel tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Haha, wie weet? Is er overigens iets van een smoelenboek of hoe gebeurt dit meestal op feesten?

Lijkt mij briljant om eens een gezicht te hebben bij de gebruikersnamen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

Hier is een smoelenboek met een deel van de wat actievere leden: off-topic/de-leden-van-hardtraxx-t31888.html

Loudness is volgens mij het huisfeest van HT, dus het merendeel zal daar wel aanwezig zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:10 
 

Hoi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom halve mede fries :P
Kunnen wij volgende week waarschijnlijk een dansje doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 02:47 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom. Gr is geen mode mvg wel. Mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Welkom halve mede fries :P
Kunnen wij volgende week waarschijnlijk een dansje doen ^^


Komt goed! Aan de muziek zal het niet liggen denk ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, enjoy your stay :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M89 schreef:
opgegroeid in Barneveld



Ah van daar die dikke buik van barney
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:31 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
M89 schreef:
opgegroeid in Barneveld



Ah van daar die dikke buik van barney

:lol: :lol: :lol:

__

Welcome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Welkom halve mede fries :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!