Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxxers!

Ik ben Christian Timmer 19 jaar oud (sinds gisteren) afkomstig uit Kampen en mijn DJ naam is DJ Chukkels. Beetje oude naam al vroeg verzonnen (toen ik 12/13 was en begon met draaien). Ben nu dus al zo'n 6 a 7 jaar bezig, vanaf het moment dat ik voor het eerst meemocht draaien op een schoolfeest waar m'n neef draaide. Ik was meteen helemaal verkocht, en begon al snel aan de weg te timmeren en steeds meer op feestjes te draaien. Dat was natuurlijk nog niet hardstyle, maar meer een beetje van alles, waar het publiek om vraagt. De laatste tijd komt er eigenlijk nog weinig van het draaien op feestjes, maar ik ben wel druk bezig met mijn hardstyle mixes te verbeteren, want dat is toch echt waar mijn hart ligt.
Ik ga verder ook de meeste feestjes af, zo heb ik het afgelopen jaar al Decibel, Defqon, InQontrol, Hardbass afgelopen ben ik ook regelmatig te vinden bij Night of the DJ's in Takens. Als tussendoortje ben ik ook naar Sensation White geweest afgelopen zomer, als behouden belofte van die goeie ouwe tijd 'Sensation wil ik altijd nog een keer heen'. En ook dat was best lachen, dus volgend jaar wellicht weer.
Verder heb ik ook zelf DJ apparatuur, ik draai met 2x Reloop RCD-900s en een Behringer DJX-700 mixer. Een Gemini X-02 versterker en de 2 Gemini GX-300 boxen staan altijd wel aan op mijn kamer :D

Dagelijks ben ik wel bezig met wat mixwerk, als ik niet aan het gamen met vrienden of voetballen ben (wat er voorlopig door een knieblessure niet meer inzit). Maar de hardstylemuziek staat altijd aan (meestal te hard zodat ik er weer gezeur over krijg :thumbdown: ).

Verder heb ik al een paar mixjes af, eentje kunnen jullie HIER bekijken en downloaden en ik zal later nog wel wat meer setjes neerzetten.

Ow jah, nog even m'n favo DJ's. Als Producer was Headhunterz toch wel een van de beste maar is de laatste tijd enorm afgezakt, evenals DBSTF en Technoboy. Vroeger waren ze echt helden! Op feestjes vind ik Frontliner, Noisecontrollers, Donkey Rollers, Zany, en als upcoming hero, Ran-D toch meestal wel ijzersterke setjes neerzetten, en staan daarom ook zeer hoog bij mij aangelijst.

Als er verder nog iets is wat ik moet vermelden, vraag maar raak. Verder zal ik proberen nog wat meer setjes te plaatsen hier en hoop ik van jullie ook te horen wat jullie er van vinden :)

Over and out,

DJ Chukkels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom hier man, vanwaar de naam Chukkels, hoe kwam je er op, op die leeftijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom zou ik zeggen! Lang welkomstwoord, hou ik wel van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom hier, leuke intro over jezelf! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker welkom op Hardtraxx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 17:57 
 
Donateur

Welkom op Hardtraxx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! Maar die naam vind ik 10x niets,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wel 's in takens te vinden he! Me to! Welkom op Hardtraxx:) Dutch Bass Rulerz!!! Dat wordt een super avondje:P Deze zaterdag (3 oktober) ben ik er helaas niet bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Welkom! Maar die naam vind ik 10x niets,,


Eigenlijk ben ik het nog met je eens ook! Voor hardstyle is dit niet echt wat lekker ligt. Maar vergeet niet dat ik niet begonnen met hardstyle, het was eerder meer house, r&b en al dat commerciele gedoe op feestjes hier in Kampen vroeger en de naam is al 6 jaar oud ofzo, misschien tijd voor een verandering, zat er zelf iig al wel aan te denken :)

Verder bedankt voor de welkomberichtjes iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dat zijn introducties! Welkom dude :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome and have fun on Hardtraxx.nl
Chukkels klinkt als een Pokémon :P

Chukkels ik kies jou! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:29 
 
Donateur

Welkom!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Welcome and have fun on Hardtraxx.nl
Chukkels klinkt als een Pokémon :P

Chukkels ik kies jou! xd


omg..!:P Wanneer ga je weer naar Night of The DJ's Dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
oostzaner schreef:
Welcome and have fun on Hardtraxx.nl
Chukkels klinkt als een Pokémon :P

Chukkels ik kies jou! xd


omg..!:P Wanneer ga je weer naar Night of The DJ's Dan?


Eigenlijk wil ik zaterdag wel gaan, maar heb eerst 2 verjaardagen wat must-attends zijn en dan zal ik waarschijnlijk geen bus meer vanuit Zwolle kunnen pakken, dus dat moet ik nog even zien. Maar sowieso 7 november ben ik van de partij! Geniale lijn omhoog van Tatanka, Zatox en Frontliner wil ik niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, 2 jaar later. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Lol, 2 jaar later. xd


Beter laat dan nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels, ik kies jou!

Mijn lieve olifantje :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En zwaaien met de slurf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
En zwaaien met de slurf :D

Do the slurf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnenkort doen alle MC's het, schreeuwen ze: DOE DE SLURF! :D Ja jongens, denk dan allemaal even aan onze Olifant Chukkels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Binnenkort doen alle MC's het, schreeuwen ze: DOE DE SLURF! :D Ja jongens, denk dan allemaal even aan onze Olifant Chukkels :D

Altijd nog beter dan 'Waar is dat feestje'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Binnenkort doen alle MC's het, schreeuwen ze: DOE DE SLURF! :D Ja jongens, denk dan allemaal even aan onze Olifant Chukkels :D

Altijd nog beter dan 'Waar is dat feestje'


Tot op een zekere hoogte is die beter ja, want als die te hoog gaat dan is er geen sprake meer van een slurf maar van een ..... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Binnenkort doen alle MC's het, schreeuwen ze: DOE DE SLURF! :D Ja jongens, denk dan allemaal even aan onze Olifant Chukkels :D

Altijd nog beter dan 'Waar is dat feestje'

Die is dan bij de slurf :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!