Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:46 

Hardtraxx Elite

z
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :thumbup:
Nog favoriete artiesten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:20 

Grozny schreef:
Welkom! :thumbup:
Nog favoriete artiesten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:48 

Hardtraxx Elite

Italiaanse hardcore ( Mad Dog, Unexist, Tommyknocker, DJ D, Nitrogenetics )

En natuurlijk The Third Movement, Promo etc:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:18 

Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:40 

Hardtraxx Elite

Thank you =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:58 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ramirez schreef:
Welkom!

Nog feesten op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:20 

Hardtraxx Elite

mikeee schreef:
Daveytl schreef:
Ramirez schreef:
Welkom!

Nog feesten op de planning?

Intents, Free Festival, Slaves to the Raves meets BKJN, Project Hardcore, Nigthmare en Masters in Belgie =)
aardig waslijstje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:36 

Hardtraxxer

Veel plezier hier op het forum !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:50 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt! :D
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan? :huh:

Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:07 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
jRn schreef:
Project 141 schreef:
Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt! :D
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan? :huh:

Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!

Ah okay :thumbup: Was laatste editie er niet bij in Brabanthallen, wel vorig jaar Voice of Mayhem en Symphony of Sins :beer:

Toen was ik helaas nog geen 16 :( En helaas heb ik nu het zelfde voorval met 18+ feesten, denk dat ik het gewoon maar een keer moet gaan proberen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:15 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordt >.< Ga ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij

Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:23 

Hardtraxx Elite

Naja. Een keertje uitproberen kan geen kwaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:08 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:13 

Bierkoning

Project 141 schreef:
jRn schreef:
Project 141 schreef:
Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordt >.< Ga ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij

Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?

Nee, maar van wat ik hoor checken ze bijna nergens op leeftijd..

Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar :P
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18 :P dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat

ojah, en welkom btw! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar :P
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18 :P dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat

Pff ik heb dus voor niks gewacht :P
Maar ben nu 18 dus laat maar komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:53 

Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
Pommer schreef:

Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:33 

Hardtraxx Elite

mikeee schreef:
Grozny schreef:
Pommer schreef:

Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaien ;)

Naja, we gaan het wel proberen.
Zaterdag eindelijkw eer een feest, Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

welkom
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!