z
Last edited by Klaasfondue2 on 21 Mar 2014 18:16, edited 1 time in total.
Grozny wrote:Welkom!![]()
Nog favoriete artiesten?
Nog feesten op de planning?Daveytl wrote:Ramirez wrote:Welkom!
Intents, Free Festival, Slaves to the Raves meets BKJN, Project Hardcore, Nigthmare en Masters in Belgie =)mikeee wrote:Nog feesten op de planning?Daveytl wrote:Ramirez wrote:Welkom!
Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!Project 141 wrote:Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt!![]()
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan?
Toen was ik helaas nog geen 16Project 141 wrote:Ah okayjRn wrote:Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!Project 141 wrote:Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt!![]()
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan?Was laatste editie er niet bij in Brabanthallen, wel vorig jaar Voice of Mayhem en Symphony of Sins
Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?Project 141 wrote:Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordtGa ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij
Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naarProject 141 wrote:Nee, maar van wat ik hoor checken ze bijna nergens op leeftijd..jRn wrote:Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?Project 141 wrote:Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordtGa ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij
Pff ik heb dus voor niks gewachtPommer wrote:Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar![]()
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat
ojah, en welkom btw!
Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaienGrozny wrote:Pff ik heb dus voor niks gewachtPommer wrote:Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar![]()
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat
ojah, en welkom btw!![]()
Maar ben nu 18 dus laat maar komen
Naja, we gaan het wel proberen.mikeee wrote:Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaienGrozny wrote:Pff ik heb dus voor niks gewachtPommer wrote:Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar![]()
ojah, en welkom btw!![]()
Maar ben nu 18 dus laat maar komen