Active topics in Welkom!

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
z
Last edited by Klaasfondue2 on 21 Mar 2014 18:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Welkom! :thumbup:
Nog favoriete artiesten? ;)
E
Grozny wrote:Welkom! :thumbup:
Nog favoriete artiesten? ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Italiaanse hardcore ( Mad Dog, Unexist, Tommyknocker, DJ D, Nitrogenetics )

En natuurlijk The Third Movement, Promo etc:D
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Welkom!
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Thank you =)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ramirez wrote:Welkom!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Daveytl wrote:
Nog feesten op de planning?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
mikeee wrote:
Daveytl wrote:
Nog feesten op de planning?
Intents, Free Festival, Slaves to the Raves meets BKJN, Project Hardcore, Nigthmare en Masters in Belgie =)
aardig waslijstje!
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Veel plezier hier op het forum !
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Project 141 wrote:Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt! :D
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan? :huh:
Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Project 141 wrote:
jRn wrote:
Project 141 wrote:Welkom! Eindelijk weer eens iemand derbij die vooral van hardcore houdt! :D
maar je hebt MoH in belgie op de planning? Is daar iets over bekend alweer dan? :huh:
Haha, hardcore all the way natuurlijk! Yep het is vorige week gepost op Facebook dat het 5 November is in de Ethiashallen te Hasselt. Voorderest is het natuurlijk nog wel even wachten op informatie.. Vind het wel jammer dat he tniet gewoon in de Brabanthallen is, vond dit jaar echt super!
Ah okay :thumbup: Was laatste editie er niet bij in Brabanthallen, wel vorig jaar Voice of Mayhem en Symphony of Sins :beer:
Toen was ik helaas nog geen 16 :( En helaas heb ik nu het zelfde voorval met 18+ feesten, denk dat ik het gewoon maar een keer moet gaan proberen :yes:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Project 141 wrote:Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordt >.< Ga ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij
Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Naja. Een keertje uitproberen kan geen kwaad!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Welkom :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Project 141 wrote:
jRn wrote:
Project 141 wrote:Ja wil ook graag naar Dominator dit jaar, das een paar weken voordat ik 18 wordt >.< Ga ik ook maar proberen, leeftijdcontrole is toch nergens echt serieus volgens mij
Heb je 't wel eens ergens anders geprobeerd terwijl je nog geen 18 was?
Nee, maar van wat ik hoor checken ze bijna nergens op leeftijd..
Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar :P
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18 :P dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat

ojah, en welkom btw! :D
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Pommer wrote:Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar :P
Maar ik ging op me 16e voor het eerst naar Hard Bass, en inmiddels weet ik het hoeveel feesten verder en kben nog steeds geen 18 :P dus de kans is 99% dat het gewoon goed gaat

Pff ik heb dus voor niks gewacht :P
Maar ben nu 18 dus laat maar komen :)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Grozny wrote:
Pommer wrote:Nee ze controleren echt nooooooit, of je moet echt pech hebben. Ik ben alleen bij Euphoria gecontroleerd maar toen moest echt iedereen em al laten zien voordat ie naar binnen ging, en ik had een ID van iemand waar ik echt totaal niet op leek maar daar kijken ze toch niet naar :P

Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaien ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
mikeee wrote:
Grozny wrote:

Niet geheel voor niks ook al is de kans 99% dat je binnen komt er is toch nog die 1% die je zomaar kan naaien ;)
Naja, we gaan het wel proberen.
Zaterdag eindelijkw eer een feest, Intents.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
welkom