Aangezien ik eerst niet zo actief was en alleen meelas maak ik deze post nu pas.
Dus bij deze hallo allemaal
Dus bij deze hallo allemaal
Socializerz wrote:Welkom, hoe is jouw visie op komkommers?
Socializerz wrote:Welkom, hoe is jouw visie op komkommers?
Het is een heggeschaarkaboem wrote:Ik zag dat je een kettingzaag als afbeelding had, wat is jou favoriete soort kettingzaag?
Ik werk persoonlijk het liefst met een kettingzaag op benzine. Vooral omdat die meer lawaai maken, vind dat persoonlijk focking gruwelijk.
Ook ben ik benieuwd, wat zaag jij zoal? Ik zelf ben voornamelijk de laatste tijd bezig met eiken om te zagen(Jaja met vergunning maak je niet druk).
Ach, vergeet ik bijna iets te vertellen
Welkom, ( en doe voorzichtig met die kettingzaag!)
Ik heb nog feesten op de planning;mikeee wrote:Welkom.
Heb je nog feesten op de planning?
Waar komt u vandaan?
Hoe heet je in?
Voor welke voetbal club ben je (Of haat je voetbal?), nog ander sporten?
Hoezo heb je hiervoor nooit gepost (Speciale reden?)
Welke andere muziek stylen naast hard dance kan je waarderen?
Welke Topics ben je in geintereseerd (Feesten/Off-Topic/Releases?)
Verder enjoy your stay.
Komkommers zijn relax!!! Zolang er geen EHEC op zit.Socializerz wrote:Welkom, hoe is jouw visie op komkommers?
teupie wrote:Welkom
Heb alles van StihlProject 141 wrote:Luister niet naar kaboem, hij heeft er duidelijk geen verstand van. Welk merk gebruik je? Bosch? Zelf erg fan van de modellen van Makita.Carminizerz wrote:Het is een heggeschaarkaboem wrote:Ik zag dat je een kettingzaag als afbeelding had, wat is jou favoriete soort kettingzaag?
Ik werk persoonlijk het liefst met een kettingzaag op benzine. Vooral omdat die meer lawaai maken, vind dat persoonlijk focking gruwelijk.
Ook ben ik benieuwd, wat zaag jij zoal? Ik zelf ben voornamelijk de laatste tijd bezig met eiken om te zagen(Jaja met vergunning maak je niet druk).
Ach, vergeet ik bijna iets te vertellen
Welkom, ( en doe voorzichtig met die kettingzaag!)maar ik zaag ook af en toe bomen
Tja ben hovenier he