Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 18:34 
 
Donateur

Ik ben nu al wel een tijdje lid hier, maar ik heb me nog niet echt voorgestelt dus nu ga ik dat doen ;)

Ik ben Yannick, ik ben 16 jaar, ik woon in Putte in Belgiƫ, men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
Favoriete muziek is dus hardstyle, op deze site probeer ik dan ook up-to-date te blijven met het laatste nieuws en releases uit de hardstyle wereld. Aangezien ik nog maar 16 ben kan ik dus ook niet veel naar echt grote feesten gaan, dus dat is wel spijtig :P Zelf ben ik geen DJ (nog niet, waarschijnlijk als ik geld heb koop ik me wel een dj set, wss tegen zomer 2009 :D)

Dat was het zowat, als er nog vragen zijn stel ze gerust maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey daar!
Nou; komt ie dan; Favo DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heyhey! Welke sets heb je hier al meegenomen?

Welcome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

welcome to our kingdom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hey Nog een belg ;o K ben niet meer alleen hier _0_

WelkOmm BTW ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 12:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoi hoi! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 22:43 
 
Donateur

Khadber schreef:
Heyhey! Welke sets heb je hier al meegenomen?

Welcome!

Sorry dat ik nog niet heb geantwoord, kwas echt vergeten dat ik hier een bericht had gepost :P Kben egt vergeetachtig aan het worden de laatste tijd, maarja.

Ik weet niet vanbuiten, kheb enkel nog maar setjes van Josh & Wesz @ Defqon.1 2008, Headhunterz enkele, weet niet juist welke, en voor de rest niet veel omdat ik een download limiet heb van 25 GB per maand en daar kom ik meestal maar net mee toe, kmoet ook delen over 2 PC's samen met men zus, en soms download ik ook films en samples voor is muziek te maken (beginneling, nog niet echt iets gemaakt en ken er ook niet veel vanaf dus je moet niet te veel vragen :D )
dat was het zowat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Ik dacht echt dat dat niet meer bestond.. vaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Ik dacht echt dat dat niet meer bestond.. vaag!

Haha, uberhaupt ;p Probeer jij slim te klinken ofso (A)? nene Grapje heel normaal woord hoor ^^ K weet toch wat het betekent >.<

ONtopic, downloadlimit. Ja het bestaat nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:06 
 
Donateur

Khadber schreef:
Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Ik dacht echt dat dat niet meer bestond.. vaag!


Ja het bestaat nog, vooral hier in Belgiƫ bij Telenet (meest gebruikt hierzo denk ik) en Belgacom (ook veel gebruikt) zijn die er toch nog, in Nederland is er geen downloadlimiet zeker.

Echt rot die limieten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een provider met een datalimiet in NL aankomt, is het een kwestie van tijd totdat hij failliet is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, zulke dingen vind ik echt nergens opslaan...

Het is namelijk helemaal geen moeite voor de provider om een data limiet te schrappen. Als je meer kan downloaden dan blijft dat voor de provider gewoon het zelfde als dat je minder download. De kabel slijt er niet van..

Ik vind dat echt zulke nep marketing.. waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 16:21 
 
Donateur

Frankert schreef:
Idd, zulke dingen vind ik echt nergens opslaan...

Het is namelijk helemaal geen moeite voor de provider om een data limiet te schrappen. Als je meer kan downloaden dan blijft dat voor de provider gewoon het zelfde als dat je minder download. De kabel slijt er niet van..

Ik vind dat echt zulke nep marketing.. waardeloos.


Ja dit is best wel :thumbdown:
ach ja het is nu zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey man :thumbup:

[quote="Yannicksuper"]
..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 20:28 
 
Donateur

Makxz schreef:
Hey man :thumbup:

Yannicksuper schreef:
..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<

ja best wel ... Hahah mijn leven is zo saai als wat >.<
Gelukkig is Hardtraxx.nl er :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Makxz schreef:
Hey man :thumbup:

Yannicksuper schreef:
..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<

ja best wel ... Hahah mijn leven is zo saai als wat >.<
Gelukkig is Hardtraxx.nl er :woot:


Haha inderdaad, vandaag op school ook weer zo'n 2,5 uur alleen maar op het forum gezeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 22:10 
 
Donateur

Makxz schreef:

Haha inderdaad, vandaag op school ook weer zo'n 2,5 uur alleen maar op het forum gezeten :D

haha , zo moet dat ;) ik had ook 3 uur informatica maar dan is het wel opletten want als die leerkracht je 1 keer op het internet ziet kan je je pc afzetten en een tijdschrift helemaal overschrijven xd
Gelukkig heb ik die straf nog niet moeten doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Makxz schreef:

Haha inderdaad, vandaag op school ook weer zo'n 2,5 uur alleen maar op het forum gezeten :D

haha , zo moet dat ;) ik had ook 3 uur informatica maar dan is het wel opletten want als die leerkracht je 1 keer op het internet ziet kan je je pc afzetten en een tijdschrift helemaal overschrijven xd
Gelukkig heb ik die straf nog niet moeten doen :thumbup:


Pff bij ons staat MSN gewoon geinstalleerd op de pc xd en de leeraar loopt ook 10.000x voorbij, en ziet zeker dat ik niet met school bezig ben, maar zegt er niks van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 15:10 
 
Donateur

Makxz schreef:

Pff bij ons staat MSN gewoon geinstalleerd op de pc xd en de leeraar loopt ook 10.000x voorbij, en ziet zeker dat ik niet met school bezig ben, maar zegt er niks van >.<


Hahaha :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!