K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik ben nu al wel een tijdje lid hier, maar ik heb me nog niet echt voorgestelt dus nu ga ik dat doen ;)

Ik ben Yannick, ik ben 16 jaar, ik woon in Putte in België, men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
Favoriete muziek is dus hardstyle, op deze site probeer ik dan ook up-to-date te blijven met het laatste nieuws en releases uit de hardstyle wereld. Aangezien ik nog maar 16 ben kan ik dus ook niet veel naar echt grote feesten gaan, dus dat is wel spijtig :P Zelf ben ik geen DJ (nog niet, waarschijnlijk als ik geld heb koop ik me wel een dj set, wss tegen zomer 2009 :D)

Dat was het zowat, als er nog vragen zijn stel ze gerust maar ;)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hey daar!
Nou; komt ie dan; Favo DJ?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heyhey! Welke sets heb je hier al meegenomen?

Welcome!
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
welcome to our kingdom ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hey Nog een belg ;o K ben niet meer alleen hier _0_

WelkOmm BTW ;)
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
hoi hoi! :D
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
:thumbsup:
K
Donateur
last seen Feb 2014
Khadber wrote:Heyhey! Welke sets heb je hier al meegenomen?

Welcome!
Sorry dat ik nog niet heb geantwoord, kwas echt vergeten dat ik hier een bericht had gepost :P Kben egt vergeetachtig aan het worden de laatste tijd, maarja.

Ik weet niet vanbuiten, kheb enkel nog maar setjes van Josh & Wesz @ Defqon.1 2008, Headhunterz enkele, weet niet juist welke, en voor de rest niet veel omdat ik een download limiet heb van 25 GB per maand en daar kom ik meestal maar net mee toe, kmoet ook delen over 2 PC's samen met men zus, en soms download ik ook films en samples voor is muziek te maken (beginneling, nog niet echt iets gemaakt en ken er ook niet veel vanaf dus je moet niet te veel vragen :D )
dat was het zowat :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Ik dacht echt dat dat niet meer bestond.. vaag!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Khadber wrote:Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Haha, uberhaupt ;p Probeer jij slim te klinken ofso (A)? nene Grapje heel normaal woord hoor ^^ K weet toch wat het betekent >.<

ONtopic, downloadlimit. Ja het bestaat nog :D
K
Donateur
last seen Feb 2014
Khadber wrote:Download limiet.. Bestaat dat uberhaupt nog? :')
Ja het bestaat nog, vooral hier in België bij Telenet (meest gebruikt hierzo denk ik) en Belgacom (ook veel gebruikt) zijn die er toch nog, in Nederland is er geen downloadlimiet zeker.

Echt rot die limieten :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Als een provider met een datalimiet in NL aankomt, is het een kwestie van tijd totdat hij failliet is..
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Idd, zulke dingen vind ik echt nergens opslaan...

Het is namelijk helemaal geen moeite voor de provider om een data limiet te schrappen. Als je meer kan downloaden dan blijft dat voor de provider gewoon het zelfde als dat je minder download. De kabel slijt er niet van..

Ik vind dat echt zulke nep marketing.. waardeloos.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Frankert wrote:Idd, zulke dingen vind ik echt nergens opslaan...

Het is namelijk helemaal geen moeite voor de provider om een data limiet te schrappen. Als je meer kan downloaden dan blijft dat voor de provider gewoon het zelfde als dat je minder download. De kabel slijt er niet van..

Ik vind dat echt zulke nep marketing.. waardeloos.
Ja dit is best wel :thumbdown:
ach ja het is nu zo :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hey man :thumbup:

[quote="Yannicksuper"]
..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<
K
Donateur
last seen Feb 2014
Makxz wrote:Hey man :thumbup:
Yannicksuper wrote: ..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<
ja best wel ... Hahah mijn leven is zo saai als wat >.<
Gelukkig is Hardtraxx.nl er :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Yannicksuper wrote:
Makxz wrote:Hey man :thumbup:
Yannicksuper wrote: ..men hobbies zijn : muziek luisteren (als dat een hobby is :P) en voor de rest niks eigelijk :D
quote]

Zozo druk leven >.<
ja best wel ... Hahah mijn leven is zo saai als wat >.<
Gelukkig is Hardtraxx.nl er :woot:
Haha inderdaad, vandaag op school ook weer zo'n 2,5 uur alleen maar op het forum gezeten :D
K
Donateur
last seen Feb 2014
Makxz wrote:
Haha inderdaad, vandaag op school ook weer zo'n 2,5 uur alleen maar op het forum gezeten :D
haha , zo moet dat ;) ik had ook 3 uur informatica maar dan is het wel opletten want als die leerkracht je 1 keer op het internet ziet kan je je pc afzetten en een tijdschrift helemaal overschrijven xd
Gelukkig heb ik die straf nog niet moeten doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Yannicksuper wrote:
Makxz wrote:
haha , zo moet dat ;) ik had ook 3 uur informatica maar dan is het wel opletten want als die leerkracht je 1 keer op het internet ziet kan je je pc afzetten en een tijdschrift helemaal overschrijven xd
Gelukkig heb ik die straf nog niet moeten doen :thumbup:
Pff bij ons staat MSN gewoon geinstalleerd op de pc xd en de leeraar loopt ook 10.000x voorbij, en ziet zeker dat ik niet met school bezig ben, maar zegt er niks van >.<
K
Donateur
last seen Feb 2014
Makxz wrote:
Pff bij ons staat MSN gewoon geinstalleerd op de pc xd en de leeraar loopt ook 10.000x voorbij, en ziet zeker dat ik niet met school bezig ben, maar zegt er niks van >.<
Hahaha :thumbup: