Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:05 
 
Hardtraxx Newbie

hallo,

ik ben Jeffrey ben 16 jaar en kom uit Deventer.
Zelf ben ik zeer geïnteresseerde in grote evenementen maar door mijn leeftijd nog niet echt welkom.
ik ga na zo veel mogelijk evenementen voor mijn leeftijd, zoals ground zero dit x voor de 2e x
en distored noises.

Mijn muziek smaken zijn:

old skool hardcore / hardstyle
Hardstyle
Hardcore
Frenchecore
Dubstep
Early hardcore
early hardstyle

heb redelijk veel favoriete dj's een paar hiervan zijn noize suppressor / endymion / the viper / dr peacock / crypsis / brennen heart / ran-d en nog veel meer

en ben 1 ding vergeten, ben zelf een beginnende dj. dit is puur gekomen om dat 2 vrienden van mij al redelijk bekend zijn in Deventer en zij mij mee hebben geholpen op te bouwen. vandaar de naam MR SoundBreakerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom,

het is brennan heart btw!

Wat voor feesten wil je dan zoals bezoeken? Defqon, decibel, qontinent etc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxx Newbie

teupie schreef:
Welkom,

het is brennan heart btw!

Wat voor feesten wil je dan zoals bezoeken? Defqon, decibel, qontinent etc ?


het lijkt mij leuk om defqon en qlimax een x mee te pakken.
maar decibel en dreamfields lijken mij ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:18 
 

Hou je van industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
Hou je van industrial?

ik vind het industrial wel fijn als mainstream mij beetje saai word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Welkom, wat vind je van dubstyle?

eerlijk gezegd luister ik er wel naar omdat veel bekende dj's daar wat track's van hebben,
maar wat ik niet begrijp is waarom ze zo style hebben.
ik vind het eigenlijk niet echt een losse style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Frenchcore artiesen?
Wat zijn je favorite Dupstep artiesen?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?


Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:20 
 
Hardtraxx Newbie

mikeee schreef:
Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Frenchcore artiesen? dr peacock / komprex
Wat zijn je favorite Dupstep artiesen? flux pavilion / skrillex /
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
releases / producer / en voor de gezelligheid.


Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:

Om even op Komprex door te vragen, wat vind je van zijn snellere werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:46 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Welkom

Wat zijn je favorite Dubstep artiesten?

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:19 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Welkom :beer:

Om even op Komprex door te vragen, wat vind je van zijn snellere werk?

ook wel leuk om te luisteren vooral als je zelf al lekker druk bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

serieus Deventer? :P haha ik woon zelf in Bathmen en kom elke dag in deventer haha :P
welkom man!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!