Ey allemaal
Mijn naam is Johan 21 jaartjes jong en kom uit Leiden, kijk al een aantal jaar mee hier op Hardtraxx maar nu toch maar even aangemeld

sinds 2008 verslaafd aan hardstyle en hardcore, mijn voorkeur gaat uit naar de euforische hardstyle al moet ik zeggen dat een lekker beuk setje het ook altijd goed doet

Sinds de laatste tijd ben ik zelf een beetje gaan klooien met fruity loops. Zelf tracks maken heb ik het geduld niet voor maar mash-ups of edits maken heb ik meer lol in. Draaien doe ik onder de naam Civitas zo heel af en toe op schuurfeesten. Nu flink bezig met logo te verzinnen en fb en twitter covers om het wat verder uit te breiden.
Al met al leuk tijdverdrijf

en hoop hier nog veel te leren en dingen met jullie te delen
