Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 15:54 
 
Hardtraxxer

Gegroet,

ik zit al al even op het forum rond te kijken en had ook al een account aangemaakt maar daar is (tot nu toe) bijna niks mee gedaan.

Mijn naam is Tom, 19 jaar oud, woon in Aalst (Noord-Brabant) En werk bij de C1000.
Studeer op het moment ICT Media op fontys eindhoven.

Ik hou van Hardstyle. Hardcore vindt ik niet veel aan.

Artiesten die ik over het algemeen goed vind:
-B-front
-Zany
-Toneshifterz
-Solutio & the I's
-Titan
-Sasha F
-Noisecontrollers
-The Pitcher
-JoS
-Frontliner
-Code Black
-Degos & Re-done
-Tataros
-Frequencerz

Ik moet wel bekennen, als ik muziek hoor kan ik kan ik slecht de artiest+nummer zeggen.

Als jullie nog vragen over mij hebben, stel ze gerust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Brabant/Eindhoven represented :cool: Welkom! Let wel op dat je hier niet 'Brabant de gekste!'' enzo zegt, sommige mensen hier kunnen daar niet tegen :P

Had idd al op sommige topics gezien dat sommige mensen daar niet bijzonder vrolijk van worden nee. maar toch nog bedankt voor de tip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom mede-brabander (mag dat wel nog?)

Mooie lijst artiesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom mede-brabander (mag dat wel nog?)

Mooie lijst artiesten :)

ofc. ^^

Welkom, enjoy your stay.
Nog even klein vraagje: "Heb je nog feesten op de planning?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Feesten waar ik nog naatoe ga: Rebirth, loudness, intents, wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:42 
 

Welkom!


Darkie: Hij houdt niet van Hardcore, dus ook geen Industrial
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom mede-Brabander!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

T_Valentijn schreef:
Feesten waar ik nog naatoe ga: Rebirth, loudness, intents, wish.

Kom je gezellig op de meeting tijdens Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe meer brabanders/eindhovenaren, hoe meer vreugd :D

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Hoe meer brabanders/eindhovenaren, hoe meer vreugd :D

Eens! Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:40 
 
Donateur

Dacht net te zeggen, woont in Aalst dus hij is een Belg, blijkbaar heb je ook een Aalst in Nederland dan :P
Anyhew, Welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
T_Valentijn schreef:
Feesten waar ik nog naatoe ga: Rebirth, loudness, intents, wish.

Kom je gezellig op de meeting tijdens Loudness?

Weet nog niet, ligt aan de tiimetable. Ga er tot nu toe maar uit van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Welkom!


Darkie: Hij houdt niet van Hardcore, dus ook geen Industrial

1. ik was het nieteens van plan om te vragen xd
2. wat vind je van Theracords?
3. Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:44 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
1. ik was het nieteens van plan om te vragen xd
2. wat vind je van Theracords?
3. Welkom! :)



Luister op het moment nog niet veel van Theracords, moet ik vaker gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:51 
 

Hey joh, we doen dus zelfde studie... (ofja, ik nog algemeen)
Ik zie je nog wel opstap met jos ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey volgens mij ken ik jou in het echt.

gvd, ik kijk ook eens een random topic bij Welkom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:50 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Hey volgens mij ken ik jou in het echt.

gvd, ik kijk ook eens een random topic bij Welkom :lol:

Wie ben jij dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Goedemorgen!


Verkeerde topic? :lol:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!