Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo ik ben Rik, bijna 17 :innocent:, zit in vwo5, en woon in Gramsbergen (overijssel).
Hou van Hardstyle luisteren, uitgaan met vrienden & van mn vriendinnetje :$
Ben nu 3 jaar hardstyle addict, het begon met platen van HHZ (sorry :$), en later setjes van Qlimax 2006 & Defqon 2006.
Ik heb nog geen enkel groot feest bezocht, maar heb plannen voor Qlimax 2009 :cool:.
Maar dat is nog heel ver weg xd.

Ik volgde de site al best lang.
Maar heb sinds de vernieuwing van de site me aangemeld (goede update voor reacties+forum :thumbup:)
Sindsdien post ik vrij veel, had alleen nog geen tijd gevonden om een 'welkom' topic te maken.

Ondanks dat ik nog geen groot feest heb bezocht, heb ik veel grote namen al gezien in Takens Balkbrug:
Zany, Dozer, Prophet, Southstylers, Brennan Heart, Frontliner, NC, J&W, Showtek, Donkey Rollers, HHZ & A-lusion.
Zany, NC, Brennan Heart & Donkey Rollers vond ik echt super.
Maar, ik kan niet wachten op 'n echt feest, want ik weet dat dat veel meer is dan een goede DJ.

Ik ben 'n echte liefhebber & een luisteraar. Ik mix en produceer zelf niet. Hier weet ik dus ook weinig van.
Weet nog wel een beetje dat een nummer bestaat uit intro, outro, vocals enz. Maar bij de 'kick' enz houd 't wel op. Ik luister wel wat Early, maar ben ik toch meer van de 'zogenoemde' nu-style. Zelf noem ik dit niet zo, ik vind hardstyle=hardstyle & hardstyle is breed.

Vind Hardtraxx super site, door de info, sets & gewoon beetje dom zeuren xd.
Dit was 't wel zo'n beetje ;).
Partyflock voor foto's: http://partyflock.nl/user/437017:RikxD.html

Gr Rik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hey Welkom hier man XD

1 vraagje: Wat is je favorite label?

Persoonlijk gok ik op Superplastik xd zit ik fout :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Hey Welkom hier man XD

1 vraagje: Wat is je favorite label?

Persoonlijk gok ik op Superplastik xd zit ik fout :D ?


Dankje :).

Ehm, nee niet superplastik. Denk Fusion of Scantraxx. Alleen Scantraxx is zo laaat :cry:.
Maakt me eigenlijk niet heel veel uit ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ey welkom.
wij doen nooit dom zeuren en bitchen tegen elkaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 19:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoi rik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
ey welkom.
wij doen nooit dom zeuren en bitchen tegen elkaar xd



xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikkieee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hehe yo man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 12:43 
 
Hardtraxxer

Hee
Waarom ben je nooit naar grote partys geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij is bijna 17 man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 16:16 
 
Hardtraxxer

Ik was ook 16 toen ik naar Defqon en Qlimax ging. Gewoon proberen:D kan is echt niet groot dat je gecontroleerd wordt. Als je er een beetje lang bent bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders zouden het niet echt relaxed vinden als ik met OV even naar Arnhem ging etcetera..

Overigens (niet lullig bedoeld) vind ik het wel jammer dat er soms niet al te streng wordt gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe, ik heb liever ook geen publiek onder de 18, maar als er een paar rondlopen heb ik er geen problemen mee, zo lang ze maar echt genieten.
Ik heb zelf het risico nooit genomen om dat geld kwijt te raken, komt erbij dat ik er ook niet echt heel oud uit zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Hehe, ik heb liever ook geen publiek onder de 18, maar als er een paar rondlopen heb ik er geen problemen mee, zo lang ze maar echt genieten.
Ik heb zelf het risico nooit genomen om dat geld kwijt te raken, komt erbij dat ik er ook niet echt heel oud uit zag.

nu wel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, nou dat ik niet binnenkom ben ik niet bang voor, of ze moeten iedereen controleren.
Ben namelijk 2.03m en zie er eerder 18 dan 16 uit. Sowieso nooit problemen gehad om ergens binnen te komen, toen ik bijv. nog geen 16 was.

Maar als ik zou gaan zou ik alleen of met 1/2 anderen moeten gaan. Met het OV idd. & idd (khadber :thumbup:), daar worden mn ouders ook niet happy van :/ .

Verder heb ik er ook nog niet echt veel behoefte aan, ok, als ik dvd's kijk van qlimax, defqon noem maar op, dan zit ik bijna met tranen in mn ogen.
Wat ik hier al heb gezien (zie 1e bericht), en wat er nog komt in Takens vermaak ik me nog wel even ^^ .
& ik hoef daar niet rond te lopen als jong keerltje met 1 of 2 man.

Hoeft trouwens niet te ergeren aan mij als ik er was, ben totaal niet kinderachtig ofzo (vwo5 :$) :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Mol schreef:
Hehe, ik heb liever ook geen publiek onder de 18, maar als er een paar rondlopen heb ik er geen problemen mee, zo lang ze maar echt genieten.
Ik heb zelf het risico nooit genomen om dat geld kwijt te raken, komt erbij dat ik er ook niet echt heel oud uit zag.

nu wel? xd


Haha, ja. Nu staat iedereen me raar aan te kijken op school als ik zeg dat ik 18 ben. Heb nu dan ook wel een baard :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dj C-Mind schreef:
Mol schreef:
Hehe, ik heb liever ook geen publiek onder de 18, maar als er een paar rondlopen heb ik er geen problemen mee, zo lang ze maar echt genieten.
Ik heb zelf het risico nooit genomen om dat geld kwijt te raken, komt erbij dat ik er ook niet echt heel oud uit zag.

nu wel? xd


Haha, ja. Nu staat iedereen me raar aan te kijken op school als ik zeg dat ik 18 ben. Heb nu dan ook wel een baard :D xd

van de fopshop?donshaartjes tellen niet he xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha opa, wat denk je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Haha, nou dat ik niet binnenkom ben ik niet bang voor, of ze moeten iedereen controleren.
Ben namelijk 2.03m en zie er eerder 18 dan 16 uit. Sowieso nooit problemen gehad om ergens binnen te komen, toen ik bijv. nog geen 16 was.


sooow 2.03 meter, ben je nog niet uitgegroeid nu ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha opa, wat denk je :D

hehe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Rik schreef:
Haha, nou dat ik niet binnenkom ben ik niet bang voor, of ze moeten iedereen controleren.
Ben namelijk 2.03m en zie er eerder 18 dan 16 uit. Sowieso nooit problemen gehad om ergens binnen te komen, toen ik bijv. nog geen 16 was.


sooow 2.03 meter, ben je nog niet uitgegroeid nu ?


Pff, geen idee, groeispurt gehad iig xd
Denk wel dat ik rond de 2.07 blijf steken. Hoop eigenlijk op nix meer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
freddyadu8 schreef:
Rik schreef:
Haha, nou dat ik niet binnenkom ben ik niet bang voor, of ze moeten iedereen controleren.
Ben namelijk 2.03m en zie er eerder 18 dan 16 uit. Sowieso nooit problemen gehad om ergens binnen te komen, toen ik bijv. nog geen 16 was.


sooow 2.03 meter, ben je nog niet uitgegroeid nu ?


Pff, geen idee, groeispurt gehad iig xd
Denk wel dat ik rond de 2.07 blijf steken. Hoop eigenlijk op nix meer :thumbdown:


nee pfff dat is wel echt groot man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe je nix aan :/
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!