Hallo,
Ik loop hier al een tijdje rond, maar post niet echt veel.
Maar laat ik me toch maar eens voorstellen

Ik ben Tom, 16 jaar en woonachtig in de mooiste provincie van ons land, Limburg!
Op m'n 8e maakte ik kennis met hardcore, en ik was er meteen helemaal weg van.
Tot en met m'n 10e heb ik alleen maar hardcore geluisterd en toen hoorde ik voor het eerst hardstyle, en dit sprak me nog veel meer aan dan hardcore. Heb tot en met m'n 14e geen hardcore meer geluisterd maar puur hardstyle, en sinds anderhalfjaar ong. luister ik ook wel weer hardcore, maar niet zoveel.
Heb amper ervaring met feestjes, ben afgelopen Q-Day voor het eerst bij een feestje geweest, nl. Beat The Bridge. Er komen er nog wel een paar aan dit jaar gelukkig want ik vond het super

Intents, 3 dagen The Qontinent en Q-Base staan nog op het lijstje en heb ook al tickets voor alles

Verder hou ik van voetbal, bier en Yolanthe

Ben groot supporter van VVV-Venlo en heb daar ook een seizoenskaart.
Als er vragen zijn, kom maar op!