Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo,
Ik loop hier al een tijdje rond, maar post niet echt veel.
Maar laat ik me toch maar eens voorstellen :D

Ik ben Tom, 16 jaar en woonachtig in de mooiste provincie van ons land, Limburg!
Op m'n 8e maakte ik kennis met hardcore, en ik was er meteen helemaal weg van.
Tot en met m'n 10e heb ik alleen maar hardcore geluisterd en toen hoorde ik voor het eerst hardstyle, en dit sprak me nog veel meer aan dan hardcore. Heb tot en met m'n 14e geen hardcore meer geluisterd maar puur hardstyle, en sinds anderhalfjaar ong. luister ik ook wel weer hardcore, maar niet zoveel.

Heb amper ervaring met feestjes, ben afgelopen Q-Day voor het eerst bij een feestje geweest, nl. Beat The Bridge. Er komen er nog wel een paar aan dit jaar gelukkig want ik vond het super :D Intents, 3 dagen The Qontinent en Q-Base staan nog op het lijstje en heb ook al tickets voor alles :)

Verder hou ik van voetbal, bier en Yolanthe :)
Ben groot supporter van VVV-Venlo en heb daar ook een seizoenskaart.

Als er vragen zijn, kom maar op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:17 
 

Industrial?
DnB?

Herrie met snares?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial op z'n tijd, verder voor mij vrijwel alleen hardcore en hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:22 
 

Je komt er nog wel.

bij deze alvast een welkom, die kan snel ingetrkoken worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:01 
 

FUZZYLOGiC schreef:
Ik ben Tom, 16 jaar en woonachtig in de mooiste provincie van ons land, Limburg!


:thumbsup: :worship:
En waar vandaan precies?
ben zelf uit Venray!

FUZZYLOGiC schreef:
Verder hou ik van voetbal, bier en Yolanthe :)
Ben groot supporter van VVV-Venlo en heb daar ook een seizoenskaart.


da dame Yolanthe of echter je eigen vrouwtje? ^^

Met VVV ben je niet de enige! ik tel ook mee! :thumbsup:
BIER! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:

Terror? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! Hoe kijk jij aan tegen het fenomeen meisjescriminaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt :)

@biscuit: ik woon langs gennep, venray ken ik wel! Dé Yolanthe uiteraard! Ofja, vooral van haar uiterlijk dan :D

@Draidy: terror als ik er zin in heb, maar dat komt niet heel vaak voor.

@Cruelty: maar ons land heeft wel provincies, en dat staat erbij :)

@chicken: verklaar je nader haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
De meisjescriminaliteit steeg de afgelopen jaren relatief harder dan jongenscriminaliteit. Dit blijkt uit een onderzoek van crimonologen van de Vrije Universiteit Amsterdam. Als meisjes delicten plegen, dan zijn zij vaak jonger dan jongens die een delict plegen.

Verschillende risicofactoren kunnen eraan bijdragen dat meisjes in de criminaliteit belanden. Er is veel overlap met risicofactoren bij jongens, zoals een riskante leefstijl, delinquente vrienden en problemen met school. Daarnaast zijn er seksespecifieke domeinen die meisjes in de criminaliteit duwen, zoals traumatische ervaringen, mentale problemen en seksueel gedrag.


Hoe denk jij hierover? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)

Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle en Hardcore?
Luister je ook Hardtrance?
Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)?
Ook nog Early Hardstyle?

And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Welkom! :)

Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle en Hardcore?
Luister je ook Hardtrance?
Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)?
Ook nog Early Hardstyle?

And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords? :P


Thanks, en mikeee ook :)

1. Met uitgaan in een discotheek ben ik regelmatig genoodzaakt om naar house te luisteren omdat mijn vriendengroep niet echt van de hardstyle is, na genoeg bier vind ik dat trouwens ook zeer goed klinken :P

2. Nee

3. Geef mij maar raw, het euphorische luister ik thuis wel regelmatig, maar met uitgaan en op feestjes is dat niks voor mij, ik ga liever lekker los op raw :)

4. Jep, ook early.

5. Ik doe niet aan porno op het internet, ik luister Theracords :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Citaat:
De meisjescriminaliteit steeg de afgelopen jaren relatief harder dan jongenscriminaliteit. Dit blijkt uit een onderzoek van crimonologen van de Vrije Universiteit Amsterdam. Als meisjes delicten plegen, dan zijn zij vaak jonger dan jongens die een delict plegen.

Verschillende risicofactoren kunnen eraan bijdragen dat meisjes in de criminaliteit belanden. Er is veel overlap met risicofactoren bij jongens, zoals een riskante leefstijl, delinquente vrienden en problemen met school. Daarnaast zijn er seksespecifieke domeinen die meisjes in de criminaliteit duwen, zoals traumatische ervaringen, mentale problemen en seksueel gedrag.


Hoe denk jij hierover? :)


Ik vind het een schande voor onze maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk om weer een nieuwe poster erbij te zien :P Welkom :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!