Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:21 
 

clichè, blabla tijd op hardtraxx gekeken nu actief geworden, punt.
Gelijk naar de informatie waar het over gaat:
Ik ben daniël, 18 en kom uit Flevoland. Met sommige mensen hier al kennis gemaakt, en na een aantal (te drukke) dagen op de shout eindelijk rustig geworden om ook te posten op t forum, haha. Verder een tijdje dj geweest bij fear, maar nu i.v.m school/werk geen tijd meer voor.

(early) hardstyle
(early) hardcore
industrial,
frenchcore
speedcore (af en toe)

Als het maar goed klinkt. Ps; ik luister nog niet heel lang hs en harder. vanaf showtek - colours of the harder styles, eerste track die ik dus hoorde. (5/6 jaar ofzo?)
;)

Ps:inb4 Meisjescriminaliteit en andere relevante vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:46 
 

dellionNL schreef:
Ps:inb4 Meisjescriminaliteit en andere relevante vragen



:lol: baas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ben al een tijdje gestopt met die vraag hoor. ;)

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:34 
 

Socializerz schreef:
Ben allang gestopt met komkommers

Welkom! hoe ben je op hardtraxx terecht gekomen?


Ik kreeg een vizioen ofzo, en toen kwam ik dus bij ht.

Nee ik heb geen idee, te lang geleden haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer: goeie smaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom hallucinerende Shoutbox Bro!

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?
Hoe gaat het met je aanmelding bij de Biscuit clan?

Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom Daniel :D :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:57 
 

mikeee schreef:
Welkom hallucinerende Shoutbox Bro!

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
ophidian (baas) , angerfist , tha playah, art of fighters, amnesys << (even ter uitleg, deze lijst geld misschien voor dit moment. morgen zijn het andere. Kortom besides ophidian heb ik niet echt favo's) Ik luister pas sinds kort eigelijk de echt hardere stijlen,+hardcore besides mainstream. Maar ik ben heel slecht in namen daarbij, anders hadden er zeker artiesten daarvan bijgestaan
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?
Wavolizer, thera, crypsis, delete. Vast nog veel meer, maar je snapt het idee
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Off-topic voornamelijk, en als mijn mix dip voorbij is wil ik ook wel gaan bijdragen met mixes net als toen ik nog niet actief was in de forums. ik heb hier namelijk wel eens setjes gepost
Nog feesten op de planning?
Op het moment besides biscuit party niks zeker. dat ga ik bekijken als ik mijn rooster van walibi (als baan in de vakantie) binnen heb
Hoe gaat het met je aanmelding bij de Biscuit clan?
Prima, wat moet ik hier verder zeggen?
Enjoy your stay :thumbup:


Verder elkaar offc al ff gesproken in shout, opzich wel lache he ;)

@wout,
thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Verder elkaar offc al ff gesproken in shout, opzich wel lache he ;)

Haha, yup dat is waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij deze een officieel welkom na een zeer leuke ontmoeting gisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook ik heet je bij deze hartelijk welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:46 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja welkom dan nogmaals he
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!