clichè, blabla tijd op hardtraxx gekeken nu actief geworden, punt.
Gelijk naar de informatie waar het over gaat:
Ik ben daniël, 18 en kom uit Flevoland. Met sommige mensen hier al kennis gemaakt, en na een aantal (te drukke) dagen op de shout eindelijk rustig geworden om ook te posten op t forum, haha. Verder een tijdje dj geweest bij fear, maar nu i.v.m school/werk geen tijd meer voor.
(early) hardstyle
(early) hardcore
industrial,
frenchcore
speedcore (af en toe)
Als het maar goed klinkt. Ps; ik luister nog niet heel lang hs en harder. vanaf showtek - colours of the harder styles, eerste track die ik dus hoorde. (5/6 jaar ofzo?)

Ps:inb4 Meisjescriminaliteit en andere relevante vragen