Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Hey Iedereen, mijn naam is Yens(24 jaar), wonende in Belgisch Limburg. Ik ben recent in de hardstyle scene geraakt en ik heb niet zoveel vrienden die ook van deze muziek houden. De personen die dat wel zijn kan ik helaas niet op rekenen om te gaan feesten. Mijn vraag is dus als er hier nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om samen te gaan feesten? Zou heel chill zijn om regelmatig met een groep of andere personen naar deze feestjes/festivals te kunnen gaan. Rijden naar NL is geen probleem voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yens? Ben je een man? Zoja geen interesse. Ben je vrouw, doe maar pb-tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan naar welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 14:14 
 
Hardtraxxer

hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
hallo

luisteraars amateurs
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom bij de hardstyle club! Genoeg gezellige mensen te vinden op feestjes en fora dus er komen vanzelf wel leuke mensen op je pad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom! Wat voor feesten zou je naar toe willen?

Martin Waus schreef:
Yens? Ben je een man? Zoja geen interesse. Ben je vrouw, doe maar pb-tje


Hahah Martin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:56 
 
Hardtraxxer

yens schreef:
Hey Iedereen, mijn naam is Yens(24 jaar), wonende in Belgisch Limburg. Ik ben recent in de hardstyle scene geraakt en ik heb niet zoveel vrienden die ook van deze muziek houden. De personen die dat wel zijn kan ik helaas niet op rekenen om te gaan feesten. Mijn vraag is dus als er hier nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om samen te gaan feesten? Zou heel chill zijn om regelmatig met een groep of andere personen naar deze feestjes/festivals te kunnen gaan. Rijden naar NL is geen probleem voor mij.


Zelfde bij mij hoor:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je in een desbetreffend topic van een feest aangeeft dat je (alleen) gaat en beetje wil meeten met mensen, staan er daar genoeg mensen voor open. Ik lees wel wanneer dat 't geval is. Biertje doen kan altijd!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!