Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

hey,

Ik ben Wout Pennings 14 jaar oud en woon in Malden. (onder Nijmegen)
Ik luister nu 1,5/2 jaar hardstyle en verdiep me vooral graag in:
Theracords, Spoontech etc.
Verder kan ik het nieuwere hardstyle ook wel waarderen.
Op dit moment ben ik ook een beetje op zoek naar hardcore plaatjes maar meer
het mainstream.
Ik ga binnekort beginnen met draaien en hoop hier ook wat tips kunnen te vinden.

Mvg, Wout
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:54 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :beer:

Wat vind je van Industrial Hardcore, Terror en Speedcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Welkom! :beer:

Wat vind je van Industrial Hardcore, Terror en Speedcore?


Ik ben me nog aan het verdiepen in de mainstream zover ben ik nog niet ontwikkeld in hardcore xd
Industrial moet ik wel een luisterbeurt geven.
over terror en speedcore een ding: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houden zo dat laatste!
Al krijg je straks nog wel een hoop vragen daar over. :P
Verder is Theracords natuurlijk altijd +1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Houden zo dat laatste!
Al krijg je straks nog wel een hoop vragen daar over. :P
Verder is Theracords natuurlijk altijd +1 ^^


Theracords is zeker hard.
Jammer dat ik nog niet naar feesten kan net 15 geworde :(
maarja het moet. Ik dacht wel ff dat je van speedcore hield :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Hardcore peloton bereid zich voor, dus wees op je hoede!

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:13 
 

Draidy is daar toch altijd zo fanatiek in? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Wait for it
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

welkom :D ga ook maar industrial luisteren dat is een tip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wout1997 schreef:
hey,

Ik ben Wout Pennings 14 jaar oud


Wout1997 schreef:
Jammer dat ik nog niet naar feesten kan net 15 geworde :(


Bende vandaag jarig geweest ofzo? :P

Maar welkom :)

11 feb maar als ik jarig ben voel ik me nooit echt ouder :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Theracords is zeker hard.
Jammer dat ik nog niet naar feesten kan net 15 geworde :(
maarja het moet. Ik dacht wel ff dat je van speedcore hield :oh:

Leef met je mee kerel. Ook 15 :(

Maar leg mij eens uit. Wat is er mis met Terror & Speedcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:37 
 

Klote herrie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Klote herrie. xd

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Klote herrie. xd

Dit dus Ookal is terror iets meer aan te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan begrijpen dat het voor het grote publiek zo klinkt. Maar dat is echt niet zo.
Jij zou het toch ook niet chill vinden als mensen zeggen dat Hardstyle klote muziek is, alleen maar hetzelfde, alleen maar boem boem boem etc.

Dus ik blijf er lekker naar luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dus ik blijf er lekker naar luisteren :D

niemand verbied je ook om dat te doen :)

welkom btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik kan begrijpen dat het voor het grote publiek zo klinkt. Maar dat is echt niet zo.
Jij zou het toch ook niet chill vinden als mensen zeggen dat Hardstyle klote muziek is, alleen maar hetzelfde, alleen maar boem boem boem etc.

Dus ik blijf er lekker naar luisteren :D


Je mag natuurlijk helemaal zelf weten waar je naar luistert. Ik ben altijd heel open minded over muziek, ook al vind ik het zelf niet leuk. Maar speedcore.. Dat kan ik echt niet begrijpen, ik snap het gewoon echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

sluit me aan bij de post boven me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch.. Is er stiekem best wel een redelijke partij GOEDE speedcore te vinden hoor ^^
Om maar iets te noemen: Hellseeker, Imil, HKV

Zo, dat is voorlopig het laatste dat ik erover zeg :P



OT: Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!