Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Goedemorgen :)

ik lees hier al een tijdje mee en dacht moet hier een aantal dingen vragen dus ik meld me even aan :D
Om een aantal vragen voor te zijn zoals in de andere topics ga ik zelf even wat info erbij zetten.

Ik ben Joey en ben 19 jaar ik kom uit almere en luister nu ongeveer 7 jaar de Harddance muziek.
Ik ben begonnen met Hardcore maar later toch meer over gegaan op de Hardstyle omdat de Hardcore me allemaal te standaard werd.
Lievelings artiesten qua hardcore zijn toch wel: Angerfist, Re-Style, Hellsystem en Ophidian.
mijne lievelings artiesten qua Hardstyle zijn: eigenlijk heel Theracords en Spoontech :P artiesten zoals Phuture Noize, Deepack, B-Front, Zany, Titan en Jack Of Sound heb ik ook wel aanleg voor :)
aankomende feesten zijn: Defqon en Ground Zero. nog geen geld tot mijn beschikking gehad om iets anders uit te zoeken haha :P

nou in ieder geval hebben jullie nu een klein beeld van mij.
als er nog vragen zijn, brand maar los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, enjoy your stay :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:30 
 
Hardtraxx Newbie

thank you :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoals de rest het zegt, doe ik mooi mee !

Dus WELKOM! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

dankjewel iedereen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daarom dus :D welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 01:24 
 

Citaat:
ik kom uit almere


Daar stopte ik met lezen, het is niks persoonlijks tho :$
Welkom desalniettemin
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 22:54 
 
Hardtraxxer

ExoBassTix schreef:
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!


:lol:
Man man man...

Welkom anyways :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:17 
 

>.<
Welkom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!


Kun jij niet gewoon weg gaan? :(


En welkom natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 20:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 20:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dubbel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict

ExoBassTix schreef:
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!


Gast.... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Daarom, welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

ExoBassTix schreef:
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!

Zelf voor mij gaat dit te ver haha xd

dellionNL schreef:
Citaat:
ik kom uit almere


Daar stopte ik met lezen, het is niks persoonlijks tho :$
Welkom desalniettemin

achja is aan jou he :P

en voor de rest :thumbsup: thanks voor het warme onthaal :thumbsup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!