D
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2013
last seen Jul 2013
Goedemorgen :)

ik lees hier al een tijdje mee en dacht moet hier een aantal dingen vragen dus ik meld me even aan :D
Om een aantal vragen voor te zijn zoals in de andere topics ga ik zelf even wat info erbij zetten.

Ik ben Joey en ben 19 jaar ik kom uit almere en luister nu ongeveer 7 jaar de Harddance muziek.
Ik ben begonnen met Hardcore maar later toch meer over gegaan op de Hardstyle omdat de Hardcore me allemaal te standaard werd.
Lievelings artiesten qua hardcore zijn toch wel: Angerfist, Re-Style, Hellsystem en Ophidian.
mijne lievelings artiesten qua Hardstyle zijn: eigenlijk heel Theracords en Spoontech :P artiesten zoals Phuture Noize, Deepack, B-Front, Zany, Titan en Jack Of Sound heb ik ook wel aanleg voor :)
aankomende feesten zijn: Defqon en Ground Zero. nog geen geld tot mijn beschikking gehad om iets anders uit te zoeken haha :P

nou in ieder geval hebben jullie nu een klein beeld van mij.
als er nog vragen zijn, brand maar los :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Welkom, enjoy your stay :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom! :thumbup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2013
thank you :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Welkom :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Welkom :D
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
zoals de rest het zegt, doe ik mooi mee !

Dus WELKOM! :thumbsup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2013
dankjewel iedereen :thumbsup:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Grozny wrote:Welkom :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Daarom dus :D welkom
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Welkom kerel :)
Hardtraxxer
57 posts member since 2013
last seen Feb 2014
welkom
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!
D
ik kom uit almere
Daar stopte ik met lezen, het is niks persoonlijks tho :$
Welkom desalniettemin
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
ExoBassTix wrote:Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Niemand hier kent het woord serieus, we zijn dronken 24/7, en we halen je vriezer leeg en zetten het op een rennen wanneer je net even de andere kant op kijkt.
Gedraag je, groet de admin wanneer er een langsloopt, ben trots dat je nu lid van de bende bent, en je zult het vast goed doen hier ;)
Enjoy your stay!
:lol:
Man man man...

Welkom anyways :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
:lol:

Welkom! :)
T
>.<
Welkom xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ExoBassTix wrote:Goedendag en welkom op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten (geen Engelse ondertiteling).
Enjoy your stay!
Kun jij niet gewoon weg gaan? :(

En welkom natuurlijk :cool:
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
Enjoy your stay!
:')
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
dubbel >.<
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Enjoy your stay!
Gast.... ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Daarom, welkom! :thumbsup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2013
Enjoy your stay!
Zelf voor mij gaat dit te ver haha xd
dellionNL wrote:
ik kom uit almere
Daar stopte ik met lezen, het is niks persoonlijks tho :$
Welkom desalniettemin
achja is aan jou he :P

en voor de rest :thumbsup: thanks voor het warme onthaal :thumbsup: