Ik ben hardstyle liefhebber sinds 2003 ongeveer. Na het jeckyll en hyde tijdperk me veel gaan verdiepen in hardstyle en uptempo. En alweer een jaartje of 15 zelf proberen te produceren. Heerlijk ter ontspanning.
Zelf sport ik graag.
Ook lijkt het me leuk om wat andere hardstyle liefhebbers te ontmoeten. Meeste van mijn vrienden zijnniet zo into the hardstyle!