Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi,

Ondanks ik bij sommige een verkeerde indruk gewekt zal hebben door een andere politieke opinie, wilde ik me toch even voorstellen.


Ik luisterde vroeger vooral naar oldschool rap en nooit hardstyle, maar op een gegeven moment nodigde iemand van het werk me uit om s'avonds langs te komen. Dat aanbod sloeg ik niet af en ik had onderweg 2 pizza's gehaald voor het geval er iemand honger had. Dit was niet het geval, aangezien ze lekker aan de drugs zaten. Ik had ooit van tevoren 1 pilletje op bij een rap-concert van Method Man & Redman, maar die was niet zo heel sterk. Nu zat ik in deze huiskamer met serieuze medicijnen en stond er hardstyle op. Ik zat op een grote stoel, zo'n soort troon van een koning, best wel comfortabel. Maar ik bleef op de klok kijken, in afwachting wanneer dit sterk middeltje in werking ging treden. Die gasten waren al behoorlijk ervaren en zorgde ervoor dat ik genoeg water bleef drinken. Op een gegeven moment begonnen mijn benen te trillen en begon ik meer om me heen te kijken. Dan wat momenten later zei een gast: "Sta eens op". Dus dat deed ik, terwijl de hardstyle luidruchtig door de huiskamer deinsde. Ik luisterde naar de intense melodie en de intrigerende lyrics en het duurde niet lang voordat ik helemaal uit mijn plaat ging (ik kon niet hakken maargoed). Ik ben daar toen urenlang losgegaan, het was fenominaal.
Vanaf toen heb ik vaker met die gasten genoten van de snoepjes, en daarna ook met anderen. Ook soms in de auto, rondrijden en ergens parkeren en hard de muziek aan. En sindsdien ben ik meer hardstyle gaan luisteren en waardeer ik de energie die het met zich meebrengt en de diepere betekenis die het meedraagt. Hoe je actiever moet denken over het leven, op een meer assertievere wijze, soort van.


"Well... Hardstyle just happened. And it left it’s undeniable mark on you."

Zo voel ik me ook, het heeft het zeker impact gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom.

Vraag naar aanleiding van je comment hier: hardstyle-releases/sub-zero-project-keltek-break-the-game-dwx-630-t66215.html

Wat is de reden waarom je in Thailand woont? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 04:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankjewel.

De video op youtube in dat topic kan ik niet afspelen:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ni Hao
Je moet wel je Windows activeren anders vallen er functies van het besturingssysteem uit, zoals het personaliseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Graag een loempia en twee pasteitjes met pittige saus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha klopt, maar ik geef niet zoveel om windows personalisatie opzich hehe. Gelukkig kan ik nog steeds alles uitvoeren.

Oké bestelling komt eraan! Waz die adres?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://goo.gl/maps/J2R3qMw4gPF7Z3e68
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat adres verdient zulk lekker eten niet.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi, doei.

Ga je ook nog op tracks, setjes reageren ipv de wijsneus uithangen in de off-topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een beetje reuring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!