Active topics in Welkom!

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Hallo Iedereen,

Mijn naam is Dennis, 24 jaar en woon in Sliedrecht, Zuid-Holland.

Ik luister naar hardstyle al vanaf 2007. Ben er in aanraking mee gekomen toen ik zat te kloten op YouTube en plots Qlimax 2006 op mijn scherm verscheen. Ik zat te luisteren en was gelijk verkocht. in die tijd kwam ook Angerfist met zijn megamix, dus dat moest ook even geluisterd worden :D In die jaren erna was de hardstyle sound aan het veranderen en merkte ik dat het gevoel wat minder werd, luisterde er wel naar maar het trok mij niet zo meer. Paar liedjes kon ik wel waarderen maar dat was het ook. Rond de jaren 2011-2012 kreeg ik het gevoel weer terug, sterker dan ooit zelfs. Sindsdien is het niet meer weggegaan. Wel af en toe minder naar geluisterd maar dat kwam door de drukte met school enzo. Ik vind dat wij de laatste 2 jaar echt verwend zijn met hele dikke tracks. Vooral dit jaar is echt genieten.

Mijn eerste feestje was in 2016 op Dance4Liberation. Mijn echte grote festival was Intents Festival in datzelfde jaar. Ik heb mijn ogen uitgekeken daar en sindsdien ben ik verslaafd aan feestjes :lol: Ben redelijk laat naar feestjes gegaan omdat ik zowat de enige was die naar Hardstyle luisterde en toen ik mijn (tegenwoordig) beste vriend tegenkwam moest ik wachten tot hij 18 was.

Naast hardstyle kan ik ook de nog hardere stijlen wel waarderen. En buiten de hardere stijlen kan ik de meeste muziekgenres ook wel waarderen. Alleen een bepaald soort publiek ken ik niet pruimen maar ach, daar is de hele genre toch rot van binnen

Zaterdag ben ik op Q-Base te vinden en volgende week op Bass Events Outdoor.

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust :)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Welkom!

Las je username eerst als een turken naam, maar is dus gewoon dennis omgekeerd :lol:
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
THArdstyler wrote:Welkom!

Las je username eerst als een turken naam, maar is dus gewoon dennis omgekeerd :lol:
Haha. Alleen de D en S zijn omgedraaid. Vind Sinned niet zo mooi klinken.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Welkom :)

Wat zijn je favoriete artiesten?
Heb je nog andere interesses ?
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
simon10pont wrote:Welkom,

Wat zijn je favoriete artiesten?
Heb je nog andere interesses ?
Favo artiesten, daar vraag je me wat. Heb geen favorieten maar als ik moet kiezen dan ga ik voor Gunz For Hire en Headhunterz. Beide gezien op Wish Outdoor dit jaar en hun sets waren fenomenaal.

Andere interesses zijn voetbal, F1, gamen, series kijken en het internet afstruinen naar nieuwe muziek.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Welkom :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
Svbtwee wrote:Welkom :thumbsup:
Dank u :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Als je een lievelingsnummer moest kiezen, voor welk nummer ga je dan?
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Kun je een topic maken met daarin een lijst van HT leden die je aardig vindt?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Fluxion wrote:Kun je een topic maken met daarin een lijst van HT leden die je aardig vindt?
Liever een lijst met HT leden die hij niet aardig vind :corn:
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
Rowanyt1309 wrote:Als je een lievelingsnummer moest kiezen, voor welk nummer ga je dan?
Pfoeee..... uhm..... JDX ft Sarah Maria - Live The Moment.
Fluxion wrote:Kun je een topic maken met daarin een lijst van HT leden die je aardig vindt?
Haha nee.
MeneerEend wrote:
Liever een lijst met HT leden die hij niet aardig vind :corn:
Één en al liefde hier voor jullie. Je moet wel iets heel ergs gedaan hebben om bij mij op de niet aardig lijst te komen.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
MeneerEend wrote:Liever een lijst met HT leden die hij niet aardig vind :corn:
Die bestaat allang...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dat zijn er veel. Hij kan het beter op de manier van Nerazurro doen. Het Vrienden van Nera Topic