Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben retseketser, 20 jaar en ik houd van hardcore. Ik heb besloten me hier te registreren omdat ik over mijn passie wil praten met anderen. Waarom op hardtraxx? Omdat het er hier redelijk normaal aan toegaat. Ik lees al even mee en ik vind dat er redelijk serieus over muziek wordt gepraat en dit is een van de weinige plekken op het internet waar dat kan. Vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey :)

Ik ben begonnen met het luisteren van (raw) hardstyle, maar ben de laatste jaren steeds meer naar hardcore gegroeid. Het is zo dat ik nu nauwelijk nog hardstyle luister. Dat heeft vooral te maken dat hardstyle niet divers genoeg voor mij is en omdat ik steeds meer grenzen opzoek. Ook vind ik het vaak net wat te slap (met alle respect) en op dat tempo verlang ik wat hardere/duistere dingen. Maar ik probeer nog wel het een en het ander mee te pikken van Theracords, al vind ik dat ze flink aan het verslappen zijn, wat van Spoontech (jammer dat Delete weg is) en Minus is More al is dat laatste ook maar slap geworden vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 02:02 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hartelijk welkom op het Hardtraxx Forum, de Nederlandstalige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten.
Zolang je je gedraagt, zwaait naar de Admin wanneer er een langsloopt, en je vermaakt, zul je het vast goed doen hier ;)
Veel plezier, enjoy your stay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Welkom! :)


Enjoy your stay :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Hartelijk welkom op het Hardtraxx Forum, de Nederlandstalige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten.
Zolang je je gedraagt, zwaait naar de Admin wanneer er een langsloopt, en je vermaakt, zul je het vast goed doen hier ;)
Veel plezier, enjoy your stay!


gaat het ff niet...


ot welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom op dit forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!


ExoBassTix schreef:
Hartelijk welkom op het Hardtraxx Forum, de Nederlandstalige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten.
Zolang je je gedraagt, zwaait naar de Admin wanneer er een langsloopt, en je vermaakt, zul je het vast goed doen hier ;)
Veel plezier, enjoy your stay!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Begrijp er niet veel van maja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom, held :worship:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!