Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite

Hallo, Zit al maandje op Hardtraxx, Alleen wou me nog even voorstellen! :)
Dylan Emmerink, 15 jaar, Luister meest naar Raw Hardstyle dan het liefst de kant op van Theracords/Spoontech & (Industrail) Hardcore dan namen zoals Tymon, Lowroller & Mindustries, Maar ik zou me meer willen verdiepen in Industrail Hardcore :)
Mainstream muziek luister ik ook wel maar wat minder :)
Feesten nog niet gehad eigenlijk omdat ik pas 15 ben! :/


Als je vragen heb over mij of Muziek stijl kan je het gerust vragen! :)

Dylan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Uhmm, Melancholia kan nog wel maar de rest spreek van zich tog, Niet egt mij ding! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 01:59 
 

lekker industrial
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alsnog welkom dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:16 
 
Hardtraxxer

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

Henkiev112 schreef:
Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt allemaal!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!