Cruelty schreef:
hoi
Hallo.

The Indicator schreef:
Welkom!

Danku!
kaboem schreef:
Houd je uberhaupt van Industrial en dergelijke?
Kan je een voorbeeld geven van een plaat?

mikeee schreef:
Welkom
Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Tek artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?
Enjoy your stay

Bedankt!
Altijd een fan geweest van Alien T (baddest madness, ghetto mentality

)
Verder ook nog Amnesys, Tha Playah, beetje Tommyknocker en dergelijke. EA is overigens om te janken de laatste tijd vind ik.
Tek, laten we maar lekker origineel doen, Mark With A K en Teka B vooral op dit moment. ;p
Vroeger was het wel Lethal MG, W4cko & Cartesis, en nog wat.
Aangezien ik niet zoveel HC luister zal ik het maar bij mainstream houden.
Je zal me vooral zien in Algemeen, Releases en andere muziek. Verder soms in het DJ gedeelte en ooit misschien nog in het Producer's gedeelte.

Opkomende feesten zijn The Qontinent, Laundry Day en Adrenaline. De mogelijkheid tot feesten in Nederland is jammer genoeg nog een probleem voor mij.