Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hai,

Kijk hier al een tijdje rond op het forum, maar dacht me eens toch aan te melden hier.
Ik ben Jonas, 18 jaartjes oud, kom uit Gent.
Luister vooral Hardstyle (sinds 2007-2008 denk ik zo), soms Hardcore en Tek. Vooral mainstream, maar sta open voor sommige Theracords en Spoontech platen. Jammer genoeg nog geen feesten live meegemaakt, meeste vrienden luisteren weinig tot geen van deze genres en de meeste (vette) feesten liggen in Nederland, wat het al wat moeilijker maakt om er te geraken (nog geen rijbewijs :'))..

Nog vragen? stel ze gerust ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)

Wat zijn je favoriete artiesten binnen de hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:12 
 

Ga je vrijdag naar Musick XL?


Is in gent toevallig!
Heanig knappn.

Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Welkom :)

Wat zijn je favoriete artiesten binnen de hardstyle?


Namen zoals Code Black, Da Tweekaz, Frequencerz, Wasted Penguinz doen het toch goed bij tegenwoordig.
Nogal uitlopend binnen het genre, maar zolang het goed klinkt voor mij heb ik er geen problemen mee.

Bedankt btw :)

kaboem schreef:
Ga je vrijdag naar Musick XL?


Is in gent toevallig!
Heanig knappn.

Welkom.


Danku! Neen, vrijdag is er al een verjaardagsfeest gepland dus dat valt uit den boze. :]

Socializerz schreef:
Welkom

Henkiev112 schreef:
Welkom!

Bedankt beiden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 01:04 
 

Houd je uberhaupt van Industrial en dergelijke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Tek artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?

Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
hoi

Hallo. :)

The Indicator schreef:
Welkom! :thumbup:

Danku!

kaboem schreef:
Houd je uberhaupt van Industrial en dergelijke?

Kan je een voorbeeld geven van een plaat? :)

mikeee schreef:
Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Tek artiesen?
Welke stylen qua Hardcore waardeer je tussen Mainstream en Speedcore?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?

Enjoy your stay :thumbup:


Bedankt!

Altijd een fan geweest van Alien T (baddest madness, ghetto mentality :thumbsup: )
Verder ook nog Amnesys, Tha Playah, beetje Tommyknocker en dergelijke. EA is overigens om te janken de laatste tijd vind ik.
Tek, laten we maar lekker origineel doen, Mark With A K en Teka B vooral op dit moment. ;p
Vroeger was het wel Lethal MG, W4cko & Cartesis, en nog wat.
Aangezien ik niet zoveel HC luister zal ik het maar bij mainstream houden.
Je zal me vooral zien in Algemeen, Releases en andere muziek. Verder soms in het DJ gedeelte en ooit misschien nog in het Producer's gedeelte. ;)
Opkomende feesten zijn The Qontinent, Laundry Day en Adrenaline. De mogelijkheid tot feesten in Nederland is jammer genoeg nog een probleem voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 01:49 
 

http://www.youtube.com/watch?v=wmt8tVUnYaY
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=wmt8tVUnYaY

Klinkt best goed hoor, maar ik denk dat het snel beu gehoord zal zijn helaas. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:

En zoiets dan? http://www.youtube.com/watch?v=YpErDUtb9Xs

Of wat vind je van dit? http://www.youtube.com/watch?v=2sH8TXh9q-E
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:


Danku!

Ik denk dat ik het maar bij de 'gewone' hardcore blijf als ik bovenstaande plaatjes hoor, alhoewel die van Paranoizer wel een lekker tempo heeft. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Draidy schreef:


Danku!

Ik denk dat ik het maar bij de 'gewone' hardcore blijf als ik bovenstaande plaatjes hoor, alhoewel die van Paranoizer wel een lekker tempo heeft. ^^

Moet je is proberen op een feest, dan klinkt het al veel lekkerder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!