Ik ben Mark, 17 jaar oud en woon in het mooie Katwijk aan zee Luister het vaakst hardstyle, ook early. Hardcore vind ik ook goed te doen, net als drum & bass. Favoriete dj's zijn Geck-o, NC, Wildstylez, Wavolizer, Thera, Phrantic, Adaro, Max Enforcer, Headhunterz, SOE, Nosferatu, Neophyte, Endymion, Promo, D-Passion, Tha Playah en nog Camo & Krooked Verder hou ik van voetbal, en tennis vind ik ook wel leuk , sinds een half jaar ook fanatiek bezig met krachttraining
Ben al een hele lange tijd te vinden hier op hardtraxx alleen postte ik vroeger bijna niks, daar zal nu wel verandering in gaan komen!
Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle, Hardcore en D&B? Luister je ook Hardtrance? Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)? Ook nog Early Hardstyle?
And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords?
Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle, Hardcore en D&B? Luister je ook Hardtrance? Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)? Ook nog Early Hardstyle?
And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords?
Soms luister ik ook rap, maar dan nummers als: en nummers als I Follow Rivers vind ik ook altijd wel lekker om te luisteren.
Hardtrance luister ik bijna nooit, vroeger luisterde ik die defqon1 2010 cd van Kamui nog wel eens.
Ik hou zowel van euforisch als raw, thuis luister ik altijd euforisch omdat raw niet zo lekker klinkt op m'n laptop boxjes , op feesten komt raw veel meer tot z'n recht. Early hardstyle luister ik ook wel elke dag, altijd fear fm hard stream omdat ik zo weinig nummers ken, afgezien van de bekende knallers , early vind ik veel meer drive hebben als de hardstyle van nu.
En Theracords, kort samengevat:
Teknizion schreef:
Katwijk! Ik heb jaren in Noordwijk gewoont, dat ken je vast wel
Dat ken ik zeker , was er vroeger ook best vaak te vinden, nu wat minder.. Waar woonde je in nw dan?