Hallo, heb me net even geregistreerd, dacht ook maar even hallo te komen zeggen hier :p.
Ik ben afkomstig uit België, niet heel ver van Gent.
Ik lurk al een tijdje op dit forum, maar had nooit echt de stap gewaagd om te registreren.
Ik luister nog niet zo heel erg lang naar Hardstyle en Hardcore, heb altijd periodes gehad waar ik een soort haat-liefde had met de muziek, uiteindelijk ben ik wel helemaal verkocht geraakt aan de muziek.
Binnen de hardstyle heb ik ook wel een brede smaak. Kan net zo goed genieten van Dj Thera, Geck-o, Degos & Re-done als melodieuze hardstyle. Maar heb toch wel een voorkeur voor euforische tracks moet ik zeggen

.
Favoriete artiesten: Noisecontrollers, Headhunterz (beetje op en af), Coone, Da Tweekaz, Thera, Technoboy, Tuneboy (TNT dus ook :p), Zany, The Pitcher, ...
Eigenlijk al een veel te grote lijst, heb van bijna elke artiest wel een track die ik goed vind.
Qua hardcore (weet sowieso dat die vraag anders toch gesteld gaat worden :p) luister ik vooral naar de mainstream ,Amnesys, Tha Playah, Angerfist toch ook wel, Endymion vindt ik ook nog wel goed

. Heb er me ook nog niet heel erg in verdiept, maar ben wel van plan dit binnenkort maar eens te doen.