Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxxer

Hallo, heb me net even geregistreerd, dacht ook maar even hallo te komen zeggen hier :p.

Ik ben afkomstig uit België, niet heel ver van Gent.
Ik lurk al een tijdje op dit forum, maar had nooit echt de stap gewaagd om te registreren.
Ik luister nog niet zo heel erg lang naar Hardstyle en Hardcore, heb altijd periodes gehad waar ik een soort haat-liefde had met de muziek, uiteindelijk ben ik wel helemaal verkocht geraakt aan de muziek.

Binnen de hardstyle heb ik ook wel een brede smaak. Kan net zo goed genieten van Dj Thera, Geck-o, Degos & Re-done als melodieuze hardstyle. Maar heb toch wel een voorkeur voor euforische tracks moet ik zeggen :$.

Favoriete artiesten: Noisecontrollers, Headhunterz (beetje op en af), Coone, Da Tweekaz, Thera, Technoboy, Tuneboy (TNT dus ook :p), Zany, The Pitcher, ...
Eigenlijk al een veel te grote lijst, heb van bijna elke artiest wel een track die ik goed vind.

Qua hardcore (weet sowieso dat die vraag anders toch gesteld gaat worden :p) luister ik vooral naar de mainstream ,Amnesys, Tha Playah, Angerfist toch ook wel, Endymion vindt ik ook nog wel goed :). Heb er me ook nog niet heel erg in verdiept, maar ben wel van plan dit binnenkort maar eens te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoi, welkom in de chat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:57 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Welkom sky :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 01:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom, hoe oud ben je? Ga je ook naar feesten? Wat is je schoenmaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyche schreef:
Qua hardcore (weet sowieso dat die vraag anders toch gesteld gaat worden :p) luister ik vooral naar de mainstream ,Amnesys, Tha Playah, Angerfist toch ook wel, Endymion vindt ik ook nog wel goed :). Heb er me ook nog niet heel erg in verdiept, maar ben wel van plan dit binnenkort maar eens te doen.

:whistle:


Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:39 
 

Welkom Belg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

hardcore fan erbij! hoop dat je industrial ook wat gaat vinden :) en hoop je te zien ik de hardcore sectie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Welkom, hoe oud ben je? Ga je ook naar feesten? Wat is je schoenmaat?

Ik ben 18 :). Ik doe de 'grote' Belgische feesten. Qontinent, Reverze, Black, Bassleader. Ben ook naar Qlimax geweest dit jaar, dat was mijn eerste Nederlandse feestje. Als ik aan tickets geraak wil ik graag naar Defqon, en ook Dominator wil ik wel eens doen.

Heb schoenmaat 43 :p. Ben nogal aan de kleine kant (1m 75).

Bedankt voor het warme welkom :).


STAN- schreef:
Skyche schreef:
Qua hardcore (weet sowieso dat die vraag anders toch gesteld gaat worden :p) luister ik vooral naar de mainstream ,Amnesys, Tha Playah, Angerfist toch ook wel, Endymion vindt ik ook nog wel goed :). Heb er me ook nog niet heel erg in verdiept, maar ben wel van plan dit binnenkort maar eens te doen.

:whistle:


Welkom! :D

Ik was je voor! :P .
Forbidden Kick schreef:
hardcore fan erbij! hoop dat je industrial ook wat gaat vinden :) en hoop je te zien ik de hardcore sectie ^^

Ik luister wel graag Ophidian af en toe, maar de 'zware' industrial vindt ik toch wel redelijk ontoegankelijk voor mezelf, denk dat het een beetje wennen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

komt nog wel naar mate je hier zit :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:
Industrial komt met de tijd idd. Was bij mij ook zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigelijk misschien ook wel goede manier om de industrial in te stromen is door keer op een feestje mee te maken.
Zo ben ik het gaan waarderen hoe wel ik me er nog steeds niet erg goed verdiept in heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België breidt zich snel uit de laatste tijd :thumbsup:
Welkom ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!