Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft niet hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Forbidden Kick schreef:
industrial hardcore is de hardste electonische muziek die er is. en zoals The Trial al zegt en valt onder hardcore. :P
industrial hardcore haha :P

Terror en Speedcore is harder :list: :D :whistle:

Weet het verschil tussen sneller en harder :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja das waar. Er zijn hardere Industrial nummers maar en zijn ook hardere Terror/Speedcore nummers. Geen van bijde is echt het hardste. Maar het is wel harder dan Mainstream, dat staat vast.

Zo, weer even lekker in hokjes gedacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Forbidden Kick schreef:
industrial hardcore is de hardste electonische muziek die er is. en zoals The Trial al zegt en valt onder hardcore. :P
industrial hardcore haha :P

Terror en Speedcore is harder :list: :D :whistle:

nee is niet harder, is alleen sneller ;) maar daar kunnen we over discusseren :cool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!