D
Hallo iedereen!

Na jarenlang het forum gelezen te hebben als buitenstaander toch maar eens besloten om mezelf te registreren.

Mijn echte naam is Sjors en mijn gebruikersnaam is gebaseerd op mijn DJ naam Damage D. Ik ben 22 jaar jong en woon in Tilburg.

Ik produceer (nog) niet, ik heb er op dit moment te weinig tijd voor. Draaien doe ik wel. Mijn voorkeur gaat uit naar raw maar ook de mainstream kan ik prima luisteren en draaien. Het aantal boekingen valt wat tegen dus besloot ik een paar jaar geleden zelf feesten te organiseren. Nu een paar feesten gehad, er staat niets op de planning verder dit jaar maar wat niet is kan nog komen.

Je kan me tegenkomen op feestjes, ik probeer de hoogtepunten meestal wel mee te pakken zoals Hardbass, Qapital, Defqon.1, Decibel, Q-Base & Qlimax

Mijn favoriete artiesten: (of wat ik op dit moment veel luister)
- Frequencerz
- E-Force
- Frontliner
- Brennan Heart
- The Machine
- Digital Punk
- Act Of Rage
- Thera
- Crypsis

Als iemand nog suggesties heeft waarnaar ik nog meer zou moeten luisteren hoor ik het graag!
S
Van harte welkom! :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Welkom :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom! Ik kan overigens alleen suggereren om eens te kijken naar andere stijlen om je heen in plaats van met oogkleppen op alleen naar Hardstyle te luisteren :)
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
DJ_Tim wrote:Welkom :)
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
DJ_Tim wrote:Welkom :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Destination wrote:Welkom! Ik kan overigens alleen suggereren om eens te kijken naar andere stijlen om je heen in plaats van met oogkleppen op alleen naar Hardstyle te luisteren :)
House :yes:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Lenny wrote:
Destination wrote:Welkom! Ik kan overigens alleen suggereren om eens te kijken naar andere stijlen om je heen in plaats van met oogkleppen op alleen naar Hardstyle te luisteren :)
House :yes:
Hip Hop :yes:

Welkom
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
deephouse.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
None of the above.