Thx voor het warme welkom

!
Destination schreef:
Welkom!
Code Black

?
Code Black heeft zeker een aantal prima releases op z'n naam staan vind ik. Staat bij mij hoog in het vaandel

.
Socializerz schreef:
Welkom
Ah, een wasted penguinz liefhebber
Ib4cruelty'shomovragenJazeker, het zijn gewoon bruute helden die Wasted Penguinz.
Zenda schreef:
Welkom!

Thx, heb een aantal sets van jou binnen gehaald, genieten

!
patrickjeb schreef:
Welkom Kerstmis!

Origineel

, zo word ik indd vaak genoemd
Draidy schreef:
Welkom
Je noemt alleen maar Hardstyle namen op, wat vind je van hardcore?
Niks mis met Hardcore, verdiep me alleen niet in die scene. Voel me ook niet echt aangetrokken om me er in te verdiepen. Verder heb ik niets tegen Hardcore, integendeel zelfs, vind het op feestjes zelfs prima om een paar uur in de Hardcore area rond te hangen en helemaal naar de tering te gaan, me gusta

.