Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxx,

Bij deze zal ik me maar eens voorstellen. Ik ben Noëll van Schaijk, 19 jaar levend in Heesch. Ik Lees een hoop over de laatste releases en de nieuwste tracks die altijd netjes hier op Hardtraxx worden bijgehouden, dit doe ik al langer dan dat dit account bestaat.

Luister nu ruim 4 jaar naar de wat hardere stijlen van de dans muziek eerst combineerde ik dit met 'Rock', 'Punk en Folk muziek maar sinds 2 jaar zijn die stijlen geschrapt van mij daily listen list (of zoiets).

Weet me prima op de bijbehorende feestjes. Vorig jaar heb ik qua echte grote feestjes; Qlimax, DefQon en Decibel gehad. Dit jaar kwam mijn 2e jaar Decibel erbij dus qua grote feesten nog een broekie laten we maar zeggen.

Ik begon 4 jaar geleden met Showtek DBSTF etc. totdat 'The Fusion of Sound' uitkwam. Sinds dien is Zany mijn held en is hij mijn held gebleven. Tegenwoordig luister ik graag nog wat van B-Front, Jack of Sound, Titan en iets heel anders: Wasted Penguinz. Ik hou van alle soorten Hardstyle zolang het maar lekker in elkaar zit.

So that's me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

Code Black :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Welkom

Ah, een wasted penguinz liefhebber :corn: :thumbsup:
Ib4cruelty'shomovragen


Wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Destination schreef:
Socializerz schreef:
Welkom

Ah, een wasted penguinz liefhebber :corn: :thumbsup:
Ib4cruelty'shomovragen


Wat? :P

huh? :oh: :lol:


Ga niet editen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:02 
 

Project 141 schreef:
Socializerz (en Cruelty) ga nou niet haten in elk welkomstopic :')

Echt he :yawn:

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom Kerstmis! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:30 
 

sjobie schreef:
wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :thumbup:

Je noemt alleen maar Hardstyle namen op, wat vind je van hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx voor het warme welkom :) !

Destination schreef:
Welkom!

Code Black :D ?


Code Black heeft zeker een aantal prima releases op z'n naam staan vind ik. Staat bij mij hoog in het vaandel :thumbsup: .
Socializerz schreef:
Welkom

Ah, een wasted penguinz liefhebber :corn: :thumbsup:
Ib4cruelty'shomovragen


Jazeker, het zijn gewoon bruute helden die Wasted Penguinz.

Zenda schreef:
Welkom! ^^


Thx, heb een aantal sets van jou binnen gehaald, genieten :)!

patrickjeb schreef:
Welkom Kerstmis! :)


Origineel :yawn: , zo word ik indd vaak genoemd >.<

Draidy schreef:
Welkom :thumbup:

Je noemt alleen maar Hardstyle namen op, wat vind je van hardcore?


Niks mis met Hardcore, verdiep me alleen niet in die scene. Voel me ook niet echt aangetrokken om me er in te verdiepen. Verder heb ik niets tegen Hardcore, integendeel zelfs, vind het op feestjes zelfs prima om een paar uur in de Hardcore area rond te hangen en helemaal naar de tering te gaan, me gusta ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 02:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Ermagerd held :worship: :loving:


Ermagerd, lol? Positief hoop ik :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Aquila schreef:
Socializerz schreef:
Ermagerd held :worship: :loving:


Ermagerd, lol? Positief hoop ik :P ?

tuurlijk mede pinguin liefhebber


Mooi, ben ik iig niet de enige :) .
Zijn er voor jou op dit moment nog meer producers helden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Welkom :thumbup:

Je noemt alleen maar Hardstyle namen op, wat vind je van hardcore?


Toevallig toen ik net Degos & Re-Done - Forsaken langs hoorde komen in een Hardstyle set heb ik hem direct stop gezet en maar es een setje van partyraiser aangezet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Josh & Wesz vind ik heerlijk om te luisteren (heel anders dan WP maarja) Manix, Frontliner, S-Dee en Audiofreq (Meer om zijn persoonlijkheid dan om zijn trakcs)
Dit zijn de eerste waar ik zo gauw op kan komen


Frontliner/Wildstylez :thumbsup:
Josh & Wesz! :drool:
Arboza, The R3belz :worship:
Audiofreq :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Familie van Silvio Aquila? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Familie van Silvio Aquila? :P

Nope, voordat ik deze naam uit had gekozen had ik ff wa research gedaan of ik hem niet ergens van jat ofzo.
In principe zijn er zo ver ik kon vinden 3 artiesten in nederland en belgië met deze naam. Ene Groninger die jij bedoelt: Silvio Aquila (ook toevallig early hardstyle etc) en een groep van 2 jongens uit België.

Ik dacht dat ze het vast niet erg zouden vinden als ik deze naam gebruik :P

Anders hoor ik het vanzelf :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wat vind je van de wat nieuwere artiesten (Tartaros, Adrenalize, Atmozfears) etc?
Sorry als het een homo vraag is.


Haha, het is gewoon een normale vraag? :P

Verdiep me niet echt op Tartaros en Adrenalize. Laatst heb ik wel een paar tracks van Adrenalize gedraait maar vind dat ze een paar prima tracks hebben.

Ben alleen niet zo'n fan van Atmozfears, de enige die ik nog enigszins kan waarderen is Rip the Jacker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aquila schreef:
Zenda schreef:
Welkom! ^^


Thx, heb een aantal sets van jou binnen gehaald, genieten :)!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Aquila schreef:
Cruelty schreef:
Wat vind je van de wat nieuwere artiesten (Tartaros, Adrenalize, Atmozfears) etc?
Sorry als het een homo vraag is.


Haha, het is gewoon een normale vraag? :P

Verdiep me niet echt op Tartaros en Adrenalize. Laatst heb ik wel een paar tracks van Adrenalize gedraait maar vind dat ze een paar prima tracks hebben.

Ben alleen niet zo'n fan van Atmozfears, de enige die ik nog enigszins kan waarderen is Rip the Jacker.

:huh:
Adrenalize - Forest Interlude :worship:


Ik verwisselde hem met Arkaine, excuus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aquila schreef:

Frontliner/Wildstylez :thumbsup:
Josh & Wesz! :drool:
Arboza, The R3belz :worship:
Audiofreq :thumbdown:


Thanks voor de support, en welkom :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!