Ten eerste bedankt allemaal,
chicken schreef:
phantom schreef:
Favoriete artietsten op het moment toch wel Frequencerz en Wasted Penguinz
Daar zit een behoorlijk verschil tussen qua stijl. Hoe komt het dat deze twee je favorieten zijn?
Welkom!

Mwah, hou over het algemeen wel van de style van Frequencerz, redelijk raw en vooral de goede qlimax die ze vaak hebben. Bij Wasted Penguinz komt het vooral omdat ik vind dat het erg goede melodiën zijn. Kortom, ik kan goede melodieuze tracks, maar ook goede rauwe tracks erg warderen.
El Mare schreef:
Welkom!
Dat zijn wel de twee uitersten
Je bent nog maar 16, maar welke feestjes heb je al gehad?
Aantal feestjes hier in de buurt, Aszeszment 2 edities, en 2 weken terug Fantasy Island.