Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:51 
 
Hardtraxx Newbie

Goedenmiddag Hardtraxx!

Bij deze zal ik mezelf eventjes voorstellen.
Ik ben Thomas, 16 jaar en kom uit Hengelo, Twente.

Ik weet niet precies hoe ik hier terecht gekomen ben, maar de afgelopen maanden bezoek ik deze site regelmatig om nieuwe nummertjes te ontdekken.

Favoriete style is hardstyle. Favoriete artietsten op het moment toch wel Frequencerz en Wasted Penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Dat zijn wel de twee uitersten :lol: :lol:
Je bent nog maar 16, maar welke feestjes heb je al gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 14:58 
 

phantom schreef:
Goedenmiddag Hardtraxx!

Bij deze zal ik mezelf eventjes voorstellen.
Ik ben Thomas, 16 jaar en kom uit Hengelo, Twente.

Ik weet niet precies hoe ik hier terecht gekomen ben, maar de afgelopen maanden bezoek ik deze site regelmatig om nieuwe nummertjes te ontdekken.

Favoriete style is hardstyle. Favoriete artietsten op het moment toch wel Frequencerz en Wasted Penguinz


Daar woon ik ook in de buurt heuj

Hou je van industrial, dnb of dergelijken?


Welkom dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vind je van de hardere hardstyle bijv: Spoontech, Solutio & The I's etc?
Hou je van crossbreed? :drool:

Edit: Welkom :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

phantom schreef:
Favoriete artietsten op het moment toch wel Frequencerz en Wasted Penguinz

Daar zit een behoorlijk verschil tussen qua stijl. Hoe komt het dat deze twee je favorieten zijn?

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Magic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 07:13 
 

Välkommen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Welkom, ik heb geen vraag, want dan moet iedereen huilen :cry:

:aww: Ik vind jou vragen altijd wel leuk hoor.

On Topic:
Welkom
Enjoy your stay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:40 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ten eerste bedankt allemaal,

chicken schreef:
phantom schreef:
Favoriete artietsten op het moment toch wel Frequencerz en Wasted Penguinz

Daar zit een behoorlijk verschil tussen qua stijl. Hoe komt het dat deze twee je favorieten zijn?

Welkom! ;)

Mwah, hou over het algemeen wel van de style van Frequencerz, redelijk raw en vooral de goede qlimax die ze vaak hebben. Bij Wasted Penguinz komt het vooral omdat ik vind dat het erg goede melodiën zijn. Kortom, ik kan goede melodieuze tracks, maar ook goede rauwe tracks erg warderen.

El Mare schreef:
Welkom!

Dat zijn wel de twee uitersten :lol: :lol:
Je bent nog maar 16, maar welke feestjes heb je al gehad?


Aantal feestjes hier in de buurt, Aszeszment 2 edities, en 2 weken terug Fantasy Island.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:13 
 

phantom schreef:
de goede qlimax

Van 2011 misschien wel, 2010 was een kut editie..


Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:17 
 
Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
phantom schreef:
de goede qlimax

Van 2011 misschien wel, 2010 was een kut editie..


Welkom!

Ik bedoel natuurlijk de climax in hun nummers, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Welkom! :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!