Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:31 
 
Hardtraxxer

Hallo Hardtraxx,

Vond het na een tijdje info/data hier vandaan halen toch eens tijd om een account te maken dus bij deze.
Ik ben Daan, een 16-jarige (jaja, vers bloed) die woont in Voorhout. Ik luister al een tijdje Hardstyle, maar het is nog niet zo lang (anderhalf jaar?) mijn voornaamste stijl, ben er eigenlijk ingerold via Hardtrance.
Toplabel: Theracords
Topartiest: CO² (toen ze nog produceerde), op dit moment Adaro.
Stijlen: Hardstyle, Hardtrance, Industrial, Breakcore, Hardcore.
Komkommer: Nee, behalve op een broodje met kaas en aromat. :D

EDIT: Eerste Hardstyle platen die ik luisterde waren Aliens/Crump/Malboro man, luister toch iets langer als ik dacht. Denk dat ik pas veel luisterde in 09-10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:38 
 

Inductieplaten?
Meisjescriminaliteit?
Industrial?
Deetox?
Feesten?
Zus(sen)?

Edit: Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
Inductieplaten?
Meisjescriminaliteit?
Industrial?
Deetox?
Feesten?
Zus(sen)?


Wat oude commerciele, weet niet meer wat.
Slechte zaak.
Goede zaak.
Colab met co² was aardig.
Alleen btb 11 en 12 :/
Ja maar niks voor jou, geloof me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:44 
 

Please tell me more.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben verheugd dat het door mij aangekaarte veiligheidsvraagstuk, welke nog altijd exponentieel groeit, tegenwoordig voorkomt in de standaardlijsten van meest prangende vragen aan nieuwkomers. Mijn dank hiervoor is groot.

En uiteraard welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:45 
 

Please tell me more.....

Ze moet wel minimaal 18 jaar zijn.

Kut chicken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:20 
 

Mechanical schreef:
Hallo Hardtraxx,

Vond het na een tijdje info/data hier vandaan halen toch eens tijd om een account te maken dus bij deze.
Ik ben Daan, een 16-jarige (jaja, vers bloed) die woont in Voorhout. Ik luister al een tijdje Hardstyle, maar het is nog niet zo lang (anderhalf jaar?) mijn voornaamste stijl, ben er eigenlijk ingerold via Hardtrance.
Toplabel: Theracords
Topartiest: CO² (toen ze nog produceerde), op dit moment Adaro.
Stijlen: Hardstyle, Hardtrance, Industrial, Breakcore, Hardcore.
Komkommer: Nee, behalve op een broodje met kaas en aromat. :D



Welkom


DnB en crossbreed dan ook wel interessant lijkt me?

Industrial en breakcore :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:31 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Welkom


DnB en crossbreed dan ook wel interessant lijkt me?

Industrial en breakcore :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ja ik heb wel interesse voor DnB enzovoorts, alleen heb ik me er nooit echt in verdiept (kom niet verder dan paar cd'tjes pendulum, goldy, spor.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:30 
 

Mechanical schreef:
kaboem schreef:
Welkom


DnB en crossbreed dan ook wel interessant lijkt me?

Industrial en breakcore :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ja ik heb wel interesse voor DnB enzovoorts, alleen heb ik me er nooit echt in verdiept (kom niet verder dan paar cd'tjes pendulum, goldy, spor.)




http://www.youtube.com/watch?v=uhz-B6vR ... re=g-all-f
! dit is dnb
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mechanical schreef:
Colab met co² was aardig.

Ga jij jezelf eens snel meer verdiepen in de tracks en setjes van Deetox. :list:

Mechanical schreef:
Topartiest: CO² (toen ze nog produceerde), op dit moment Adaro.
.

Dat is een redelijke stap, hoe dat zo?


Verder.. Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:42 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
Dat is een redelijke stap, hoe dat zo?

Ach, ik heb nogal een brede smaak. Ik was heel erg onder de indruk van de CO² platen, maar het is niet zo dat ik alles mainstream meteen zooi vind. Adaro doet het de laatste tijd IMO gewoon nogal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Mechanical schreef:
maar het is niet zo dat ik alles mainstream meteen zooi vind.

Dat komt nog wel, naarmate je langer op Hardtraxx zit. ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Mechanical schreef:
maar het is niet zo dat ik alles mainstream meteen zooi vind.

Dat komt nog wel, naarmate je langer op Hardtraxx zit. ^^ :P

Laat je niet meeslepen naar de dark side, mainstream en melodietjes kunnen zeer vermakelijk zijn!

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:39 
 

sjobie schreef:
Mechanical schreef:
Colab met co² was aardig.

Ga jij jezelf eens snel meer verdiepen in de tracks en setjes van Deetox. :list:


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
XtD schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mechanical schreef:
Industrial, Breakcore, Hardcore.

Okee okee! Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilkommen :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!