Hallo Hardtraxx,
Vond het na een tijdje info/data hier vandaan halen toch eens tijd om een account te maken dus bij deze.
Ik ben Daan, een 16-jarige (jaja, vers bloed) die woont in Voorhout. Ik luister al een tijdje Hardstyle, maar het is nog niet zo lang (anderhalf jaar?) mijn voornaamste stijl, ben er eigenlijk ingerold via Hardtrance.
Toplabel: Theracords
Topartiest: CO² (toen ze nog produceerde), op dit moment Adaro.
Stijlen: Hardstyle, Hardtrance, Industrial, Breakcore, Hardcore.
Komkommer: Nee, behalve op een broodje met kaas en aromat.

EDIT: Eerste Hardstyle platen die ik luisterde waren Aliens/Crump/Malboro man, luister toch iets langer als ik dacht. Denk dat ik pas veel luisterde in 09-10.