mikeee schreef:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Ophidian, TOA, D-Passion, Embrionyc, Raum 107 en nog wel een aantal maar van dit rijtje valt niemand ooit tegen eigenlijk.
mikeee schreef:
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?
Geck-o, Thera, Wavolizer, Delete en Noisecontrollers. Vooral de hardere kant dus, alleen Noisecontrollers niet, maar hun tracks weten me toch vaak wel te boeien.
mikeee schreef:
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Vooral voor de (Hardcore) releases, maar ook wel voor de feesten en offtopic afdelingen. Voor de rest moet ik nog even wat beter rondkijken en als ik een leuk topic zie dan zet ik er wel wat neer

mikeee schreef:
Nog feesten op de planning?
Lastige kwestie een beetje, want m'n vrienden zijn eigenlijk alleen maar fan van Hardstyle en hier en daar een mainstream Hardcore feestje, maar ik begin vooral een beetje flauw te worden van Hardstylefeestjes waar DJ's als Wildstylez of Brennan Heart met hun meezingplaatjes staan te draaien. Ik wil liever naar Industrial feesten zoals Club r_AW, Storm of de Industrial en Crossbreed area's op Qore 3.0 en DefQon.1 dus dat is altijd wat lastig.
mikeee schreef:
Enjoy your stay

Thanks
