Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn naam is Rik en ben 19 jaar jong. Ik ben woonachtig in Drenthe en ik ben verslaafd aan muziek. Harde electronische muziekstijlen welteverstaan. En dan vooral (Industrial) Hardcore, Crossbreed en in iets mindere mate ook Hardstyle. Sommigen van jullie kennen me wellicht van Global Hardcore onder dezelfde nickname. Ik bekijk dit forum de laatste tijd steeds vaker en dit leek met een leuke aanvulling op Global Hardcore. :)

Ik luister eigenlijk al m'n hele leven naar Hardcore, voor zover ik me kan herinneren eigenlijk (Klinkt cliché, ik weet het). Het begon bij de beroemde Thunderdome's en Masters of Hardcore compilaties en daarna ben ik meer op gaan zoeken en is mijn muzieksmaak ook wel iets veranderd. Verbreed is misschien een beter woord, want ik luister nog steeds veel Mainstream, maar bijvoorbeeld ook af en toe ruige Dubstep van Sinister Souls of chaotische Breakcore van Venetian Snares.

Nou, dat was het belangrijkste wel zo'n beetje. Vragen zijn gratis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:

Geen vragen verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Herzlich Wilkommen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:13 
 

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:49 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:39 
 

Dit soort mensen verwelkom ik wel :D welkom :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom in de wereld van Hardtraxx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor het warme welkom! :worship:
Project 141 schreef:
Welkom :) Hoe denk je over DnB?


Ben ik me het laatste jaar ook meer in gaan verdiepen maar ik ben nog niet een echte kenner. Het meeste DnB werk van o.a. Current Value, Katharsys en Counterstrike kan ik wel waarderen, maar ik luister toch liever naar Crossbreed over het algemeen. Ligt toch wat meer in mijn straatje denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 23:55 
 

Welkom!
(En niet vergeten, de shoutbox is het beste op deze site :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 02:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?


Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?

Ophidian, TOA, D-Passion, Embrionyc, Raum 107 en nog wel een aantal maar van dit rijtje valt niemand ooit tegen eigenlijk.

mikeee schreef:
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?

Geck-o, Thera, Wavolizer, Delete en Noisecontrollers. Vooral de hardere kant dus, alleen Noisecontrollers niet, maar hun tracks weten me toch vaak wel te boeien.

mikeee schreef:
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?

Vooral voor de (Hardcore) releases, maar ook wel voor de feesten en offtopic afdelingen. Voor de rest moet ik nog even wat beter rondkijken en als ik een leuk topic zie dan zet ik er wel wat neer :P

mikeee schreef:
Nog feesten op de planning?

Lastige kwestie een beetje, want m'n vrienden zijn eigenlijk alleen maar fan van Hardstyle en hier en daar een mainstream Hardcore feestje, maar ik begin vooral een beetje flauw te worden van Hardstylefeestjes waar DJ's als Wildstylez of Brennan Heart met hun meezingplaatjes staan te draaien. Ik wil liever naar Industrial feesten zoals Club r_AW, Storm of de Industrial en Crossbreed area's op Qore 3.0 en DefQon.1 dus dat is altijd wat lastig.

mikeee schreef:
Enjoy your stay :thumbup:

Thanks :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!