Mijn naam is Rik en ben 19 jaar jong. Ik ben woonachtig in Drenthe en ik ben verslaafd aan muziek. Harde electronische muziekstijlen welteverstaan. En dan vooral (Industrial) Hardcore, Crossbreed en in iets mindere mate ook Hardstyle. Sommigen van jullie kennen me wellicht van Global Hardcore onder dezelfde nickname. Ik bekijk dit forum de laatste tijd steeds vaker en dit leek met een leuke aanvulling op Global Hardcore.
Ik luister eigenlijk al m'n hele leven naar Hardcore, voor zover ik me kan herinneren eigenlijk (Klinkt cliché, ik weet het). Het begon bij de beroemde Thunderdome's en Masters of Hardcore compilaties en daarna ben ik meer op gaan zoeken en is mijn muzieksmaak ook wel iets veranderd. Verbreed is misschien een beter woord, want ik luister nog steeds veel Mainstream, maar bijvoorbeeld ook af en toe ruige Dubstep van Sinister Souls of chaotische Breakcore van Venetian Snares.
Nou, dat was het belangrijkste wel zo'n beetje. Vragen zijn gratis.
Ik luister eigenlijk al m'n hele leven naar Hardcore, voor zover ik me kan herinneren eigenlijk (Klinkt cliché, ik weet het). Het begon bij de beroemde Thunderdome's en Masters of Hardcore compilaties en daarna ben ik meer op gaan zoeken en is mijn muzieksmaak ook wel iets veranderd. Verbreed is misschien een beter woord, want ik luister nog steeds veel Mainstream, maar bijvoorbeeld ook af en toe ruige Dubstep van Sinister Souls of chaotische Breakcore van Venetian Snares.
Nou, dat was het belangrijkste wel zo'n beetje. Vragen zijn gratis.