J
Hardtraxxer
94 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Hoi, ik ben Jari uit het pittoreske Rozenburg in Zuid-Holland,
19 jaartjes jong en sinds 2012 hardstyle-luisteraar, voornamelijk dankzij de HWS podcast.

Was al een tijdje aan het meelezen op het forum en hier en daar wat praatjes gemaakt met HT'ers op feesten, ben alleen nog al slecht met namen dus ken alleen Lennard van naam.

Korte intro:
Eerste feest was Defqon '16 weekend, sindsdien nog meer verliefd geraakt en wat diverser gaan luisteren binnen de hardere stijlen.
Vandaag de dag vooral fan van Spoontech, Delete, Phuture Noize en B-Front, maar ook de meer euforische kant van hardstyle kan ik goed waarderen (Noisecontrollers (L) ), verder ook groot fan van de oudere beukplaten van o.a. Zany of Theracords, Tillt etc.
Ook ben ik sinds kort Industrial HC gaan luisteren en zit ik te twijfelen om naar r_AWunion te gaan, prspct xl staat wel al op de planning aangezien het dichtbij is, voor de rest aanwezig bij We Are Hardstyle, Origins :love: en misschien Euphoria.
Leukste feesten van dit jaar waren voor mij tot nu toe Decibel weekend, Fatality, Loudness en VWAB.

Loudness was vooral flink genieten bij Clockartz en Vyral, nu al flink zin in WAH; misschien tot ziens daar. :)

Groetjes! :beer:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Welkom! :)
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Jooo :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Hoi Jari :)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Mogguh
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Welkom! Al helemaal gebrainwasht door HT als het op muziekstijl en artiesten aankomt xd
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Welkom :beer:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom! Zoals Grim zegt, goed te zien dat je op hardtraxx zit haha. Norhter66, naaD, Fluxion en ik zijn ook op R_aw te vinden, heb er zin in :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Welkom :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Grim wrote:Welkom! Al helemaal gebrainwasht door HT als het op muziekstijl en artiesten aankomt xd
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 19 minutes ago
He Jari ! Wanneer weer snoeien?
J
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Lennard95 wrote:He Jari ! Wanneer weer snoeien?
Yo Lennard,
Origins en Bass Protocol zijn wel zekerheidjes! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 19 minutes ago
JariV wrote:
Lennard95 wrote:He Jari ! Wanneer weer snoeien?
Yo Lennard,
Origins en Bass Protocol zijn wel zekerheidjes! :thumbsup:
Aight :D
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Ahaaa, volgens mij heb ik jou gesproken tijdens Vyral op Loudness toch? :thumbsup:
J
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Indy wrote:Ahaaa, volgens mij heb ik jou gesproken tijdens Vyral op Loudness toch? :thumbsup:
Klopt ja! Maten van me wilden toen helaas eerder weg, dus laatste half uur van de set gemist. >.<