Ik ben blij om deel te nemen aan het forum Ik ben een voetbalfan Ik ben zeer geïnteresseerd in uw forum Ik was een beginner Ik hoop dat je kunt meer advies te krijgen dankjewel
Onsamenhangend verhaal, geen leestekens en het overdadige gebruik van het woordje 'ik' getuigd van narcistische trekjes. Een echte aanwinst voor dit forum!