Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:55 
 
Hardtraxxer

Halllo,
Ik ben Aaron en woon bij Gent, Belgie
Ik ben 17 jaar.
ik luister wel 5 uur per dag naar hardstyle en soms een klein beetje tek
maar voornamelijk hardstyle
Hard With Style van Heady liet me verliefd worden op de muziek, waarvoor
ik hem eeuwig dankbaar ben.
Ik ga naar zoveel mogelijk hardstylefeestjes en zo goed als alle Bassevents
in Belgie.
Heb ik al gedaan: ( Qontinent volledig weekend, Bassleader, Summerfest, Laundryday 2x, Mwak Forever young) en NYE en Reverze ben ik ook van de partij
Enkele van mijn fav dj's:
1.Headhunterz
2.Wasted Penguinz
3.Frontliner
4.Noisecontrollers
5.Wildstylez
Verder doe ik nog judo (black belt) fitness en ga regelmatig lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom Aaron!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:52 
 

Ken jou type al :D mooiboy fitness typetje uit België, hee hooon met alle matties op bass events feesjuhs! :D

Anyways welkom! Ben ook een Belg hoor ^^ maar heb een pest aan dat bass events en dat Belgische hard dance volkje ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:57 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Ken jou type al :D mooiboy fitness typetje uit België, hee hooon met alle matties op bass events feesjuhs! :D

Anyways welkom! Ben ook een Belg hoor ^^ maar heb een pest aan dat bass events en dat Belgische hard dance volkje ;).


Jouw probleem snap ik niet echt? Hoe kun jij nu mijn 'type' kennen? Aan bass events is er toch niets mis? Zo zien we tenminste goede harstyle artiesten in ons klein landje.
btw ik doe fitness in funcite van mijn judo niet om 'mooiboy te zijn' en tzijn maten , niet matties bij ons
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Favorite artiesten in de Techno?
Nog feesten op de planning?
Wat vind je van Labels zoals Therracords, Spoontech?
Wat vind je van Hardcore?

Enjoy your stay :thumbup:
Hard With Style schreef:
Spablauw schreef:
Ken jou type al :D mooiboy fitness typetje uit België, hee hooon met alle matties op bass events feesjuhs! :D

Anyways welkom! Ben ook een Belg hoor ^^ maar heb een pest aan dat bass events en dat Belgische hard dance volkje ;).


Jouw probleem snap ik niet echt? Hoe kun jij nu mijn 'type' kennen? Aan bass events is er toch niets mis? Zo zien we tenminste goede harstyle artiesten in ons klein landje.
btw ik doe fitness in funcite van mijn judo niet om 'mooiboy te zijn' en tzijn maten , niet matties bij ons

Hij doelt op dat op dat soort events veel kut volk komt, en gezien die meestal niet meer Dj's kennen/willen kennen dan die jij net opnoemt gaat hij er wss van uit dat je ook zo een bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:07 
 

Het was een veralgemening hoor :) geen persoonlijke aanval! En Bass Events boekt gewoon altijd dezelfde line up. Maar soit daar dient dit topa niet voor ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Welkom

Favorite artiesten in de Techno?
Nog feesten op de planning?
Wat vind je van Labels zoals Therracords, Spoontech?
Wat vind je van Hardcore?

Enjoy your stay :thumbup:
Hard With Style schreef:
Spablauw schreef:
Ken jou type al :D mooiboy fitness typetje uit België, hee hooon met alle matties op bass events feesjuhs! :D

Anyways welkom! Ben ook een Belg hoor ^^ maar heb een pest aan dat bass events en dat Belgische hard dance volkje ;).


Jouw probleem snap ik niet echt? Hoe kun jij nu mijn 'type' kennen? Aan bass events is er toch niets mis? Zo zien we tenminste goede harstyle artiesten in ons klein landje.
btw ik doe fitness in funcite van mijn judo niet om 'mooiboy te zijn' en tzijn maten , niet matties bij ons

Hij doelt op dat op dat soort events veel kut volk komt, en gezien die meestal niet meer Dj's kennen/willen kennen dan die jij net opnoemt gaat hij er wss van uit dat je ook zo een bent.


Ik wil er wel meer kennen en ken er ook veel meer hoor :)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik naar niets maar ook niets anders dan hardstyle luister.
Soms een beetje tek. Hardcore kan ik een paar uur op luisteren op een feestje maar niet langer
Van die labels nog niet gehoord, daar ken ik enkel de gekendste van zoals scantraxx , dirty workz, fusion, A² records, ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hard With Style schreef:
Van die labels nog niet gehoord, daar ken ik enkel de gekendste van zoals scantraxx , dirty workz, fusion, A² records, ...


59 Records, Activa Records, Anthem, Avio, Brennan Heart Music, Dance Pollution, Digital Age, Dirty Workz, Dutch Master works, Fusion, Greenforce, Hardcopy (Gestopt), Italian Hardstyle, Keep It Up, Lussive Music, Minus Is More, Q-dance, Scantraxx (inclusief sublabels), Spoontech, Superplastik, Sys-x, Magic Show, Tillt, Titanic, BLQ, Seismic, Theracords, Zanzatraxx, TOFF, Zanzalabs, Troepdance Records en ga zo maar door :D

Ik zal voor jou aanraden:

Brennan Heart Music (Brennan heart / S-Dee)
Digital Age (Noisecontrollers / Wildstylez)
Fusion (heel veel)
Keep It Up (Frontliner)
Q-Dance (Grotere artiesten zoals Noisecontrollers / Wildstylez / Headhunterz etc)
Titanic (Technoboy / Tuneboy)
Lussive Records (A-Lusion)
Superplastik (The Pitcher / Noisecontrollers alliassen / Zany Allias)

e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:04 
 

Wout1997 schreef:
Hard With Style schreef:
Van die labels nog niet gehoord, daar ken ik enkel de gekendste van zoals scantraxx , dirty workz, fusion, A² records, ...


59 Records, Activa Records, Anthem, Avio, Brennan Heart Music, Dance Pollution, Digital Age, Dirty Workz, Dutch Master works, Fusion, Greenforce, Hardcopy (Gestopt), Italian Hardstyle, Keep It Up, Lussive Music, Minus Is More, Q-dance, Scantraxx (inclusief sublabels), Spoontech, Superplastik, Sys-x, Magic Show, Tillt, Titanic, BLQ, Seismic, Theracords, Zanzatraxx, TOFF, Zanzalabs, Troepdance Records en ga zo maar door :D

Wow wel ziek dat je er zo veel weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom,

Wat vind je van Code Black? En dan bedoel ik niet Can't Hold Me Back maar The Red Planet, The Noisemaker (Code Black Remix) en F.E.A.R
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:07 
 

Wout1997 kent gewoon veel van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Welkom,

Wat vind je van Code Black? En dan bedoel ik niet Can't Hold Me Back maar The Red Planet, The Noisemaker (Code Black Remix) en F.E.A.R

Code black staat in mijn top 10 hoor :D een van de redenen (samen met wasted penguinz) waarom ik zaterdag naar Cherry moon ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Hard With Style schreef:
Van die labels nog niet gehoord, daar ken ik enkel de gekendste van zoals scantraxx , dirty workz, fusion, A² records, ...


59 Records, Activa Records, Anthem, Avio, Brennan Heart Music, Dance Pollution, Digital Age, Dirty Workz, Dutch Master works, Fusion, Greenforce, Hardcopy (Gestopt), Italian Hardstyle, Keep It Up, Lussive Music, Minus Is More, Q-dance, Scantraxx (inclusief sublabels), Spoontech, Superplastik, Sys-x, Magic Show, Tillt, Titanic, BLQ, Seismic, Theracords, Zanzatraxx, TOFF, Zanzalabs, Troepdance Records en ga zo maar door :D

Ik zal voor jou aanraden:

Brennan Heart Music (Brennan heart / S-Dee)
Digital Age (Noisecontrollers / Wildstylez)
Fusion (heel veel)
Keep It Up (Frontliner)
Q-Dance (Grotere artiesten zoals Noisecontrollers / Wildstylez / Headhunterz etc)
Titanic (Technoboy / Tuneboy)
Lussive Records (A-Lusion)
Superplastik (The Pitcher / Noisecontrollers alliassen / Zany Allias)

e.d.

Dude wow :D ben jij effe een kenner zeg :) bedankt trouwens allemaal voor de verwelkomingen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom,

Zou wel mooi zijn als je OF je avatar veranderd OF je gebruikersnaam laat veranderen door Jor-D aangezien je nou Hard With Style heet met een foto van Heady. Nu weet ik wel dat je niet de echte Heady Head bent, maar andere (nieuwe) gebruikers kunnen misschien denken dat jij de man achter Hard With Style bent.

Maargoed, een nieuwe mainstreamer d'r bij ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:22 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Welkom,

Zou wel mooi zijn als je OF je avatar veranderd OF je gebruikersnaam laat veranderen door Jor-D aangezien je nou Hard With Style heet met een foto van Heady. Nu weet ik wel dat je niet de echte Heady Head bent, maar andere (nieuwe) gebruikers kunnen misschien denken dat jij de man achter Hard With Style bent.

Maargoed, een nieuwe mainstreamer d'r bij ^^ :P


Moet dat echt, zo retarded zijn mensen toch niet? En ja niet enkel mainstream hoor :) wat raw ertussen mag ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik zag jouw gebruikersnaam en avater en ging me direct afvragen of jij de echte Heady was. Nu heeft Headhunterz hier al een gebruikersnaam en ik wist ook snel genoeg dat jij Headhunterz niet zou zijn, maar je gaat het je wel direct afvragen, helemaal als je nog ''zoekende'' bent in de hardstyle en je je totaal nog niet verdiept hebt in wat hardstyle allemaal wel niet te bieden heeft. Maargoed, zou mooi zijn als je in ieder geval je avater aan kan passen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Nou, ik zag jouw gebruikersnaam en avater en ging me direct afvragen of jij de echte Heady was. Nu heeft Headhunterz hier al een gebruikersnaam en ik wist ook snel genoeg dat jij Headhunterz niet zou zijn, maar je gaat het je wel direct afvragen, helemaal als je nog ''zoekende'' bent in de hardstyle en je je totaal nog niet verdiept hebt in wat hardstyle allemaal wel niet te bieden heeft. Maargoed, zou mooi zijn als je in ieder geval je avater aan kan passen :)


Serieus? Wat is zijn naam dan hier? Is hij actief hier?

Euhm nja dit leek me net goed passen, zou niet weten wat anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:54 
 

Neem een foto van 1 van de parodieen erop.
En ja Headhunterz is hier soms actief, veel artiesten zijn lid hier, nikkita oa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 23:00 
 

Hard With Style schreef:
G1LL schreef:
Nou, ik zag jouw gebruikersnaam en avater en ging me direct afvragen of jij de echte Heady was. Nu heeft Headhunterz hier al een gebruikersnaam en ik wist ook snel genoeg dat jij Headhunterz niet zou zijn, maar je gaat het je wel direct afvragen, helemaal als je nog ''zoekende'' bent in de hardstyle en je je totaal nog niet verdiept hebt in wat hardstyle allemaal wel niet te bieden heeft. Maargoed, zou mooi zijn als je in ieder geval je avater aan kan passen :)


Serieus? Wat is zijn naam dan hier? Is hij actief hier?

Euhm nja dit leek me net goed passen, zou niet weten wat anders...

Hoe heet ie als artiest? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 23:04 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Hard With Style schreef:
G1LL schreef:
Nou, ik zag jouw gebruikersnaam en avater en ging me direct afvragen of jij de echte Heady was. Nu heeft Headhunterz hier al een gebruikersnaam en ik wist ook snel genoeg dat jij Headhunterz niet zou zijn, maar je gaat het je wel direct afvragen, helemaal als je nog ''zoekende'' bent in de hardstyle en je je totaal nog niet verdiept hebt in wat hardstyle allemaal wel niet te bieden heeft. Maargoed, zou mooi zijn als je in ieder geval je avater aan kan passen :)


Serieus? Wat is zijn naam dan hier? Is hij actief hier?

Euhm nja dit leek me net goed passen, zou niet weten wat anders...

Hoe heet ie als artiest? >.<


Had zo diep nog niet nagedacht, my bad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hard With Style schreef:
Destination schreef:
Welkom,

Wat vind je van Code Black? En dan bedoel ik niet Can't Hold Me Back maar The Red Planet, The Noisemaker (Code Black Remix) en F.E.A.R


Code black staat in mijn top 10 hoor :D een van de redenen (samen met wasted penguinz) waarom ik zaterdag naar Cherry moon ga ;)


En welke nummers vind je mooi welke ik je gaf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Hard With Style schreef:
Destination schreef:
Welkom,

Wat vind je van Code Black? En dan bedoel ik niet Can't Hold Me Back maar The Red Planet, The Noisemaker (Code Black Remix) en F.E.A.R


Code black staat in mijn top 10 hoor :D een van de redenen (samen met wasted penguinz) waarom ik zaterdag naar Cherry moon ga ;)


En welke nummers vind je mooi welke ik je gaf?


F.E.A.R vind ik een van zijn beste. The red planet blijft ook zo goed :D
Noisemaker remix had ik nog niet gehoord. Klinkt goed!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!