Bedankt!
Zat het net te lezen en toen stond precies hetzelfde in mijn topic, toeval?
Laten we beginnen met Theracords: Vriend van me broer die hier ook op het forum zit-> Mol, heeft mij eigenlijk kennis laten maken met Geck-o. Ik ben het toen een beetje gaan luisteren en ik vind zijn creatieve manier van sampling echt super tof! Heb ook al met hem gewordfeud

. Kan trouwens ook niet wachten om bij DJ Phrantic te staan op Ground Zero.
Qua hardstyle ben ik echt van alle markten thuis, ook early dus. Maar de laatste tijd neig ik toch meer naar de iets raw kant. Voor zover je het raw kan noemen. Tracks als Revolution van Frequencers laat echt het bloed in mij een stukje sneller stromen. B-Front zijn complete legacy natuurlijk ook niet te vergeten!
Al met al kan ik overal lekker feesten!
En over komkommers, die zijn superbaas. Vooral als mijn moeder een awesome honing dressing er over gooit!