Mark is de naam 
en van achterenpecola-tje wrote:Mark is de naam
en van achterenpecola-tje wrote:Mark is de naam
lul,als je dat serieus meent ben je echt n knuppel :')Timmer wrote:Ja wie ben jij eigenlijk
ik weet serieus niet wie jij bentpecola-tje wrote:lul,als je dat serieus meent ben je echt n knuppel :')Timmer wrote:Ja wie ben jij eigenlijk
en inderdaad,die bump had ik ook niet verwacht, maargoed!
+1DJ ShaG wrote:ik weet serieus niet wie jij bentpecola-tje wrote:lul,als je dat serieus meent ben je echt n knuppel :')Timmer wrote:Ja wie ben jij eigenlijk
en inderdaad,die bump had ik ook niet verwacht, maargoed!
ja ok.. maar ik kom uit Esbeekpecola-tje wrote:ik ken jullie verder ook niet, dus zo raar is dat niet![]()
zal vandaag of morgen wel eens een foto hierop gooien ofzo
ik kan er ook niks aan doen dat iedereen hier blijft bumpenDarkestSymphony wrote:ja welkom
haha ok! ja ik organiseer kick off mee dus ik ben wel aanwezig!pecola-tje wrote:ik kan er ook niks aan doen dat iedereen hier blijft bumpenDarkestSymphony wrote:ja welkom![]()
@Shag: Ik heb het niet zo met Esbeek sorry, niks persoonlijks haha.
Weet niet of je naar Kick-Off gaat volgende week? Ik ben er in ieder geval wel dan, moet je dan maar ff vragen aan stijn of stefan ofzo, die weten wel wie ik ben![]()
Voor de rest zal ik straks wel een foto erop gooien, dan mag hier wel een slotje op van mij!
hier heb ik ook zoon hekel aan!pecola-tje wrote: - Iedereen die het verschil niet ziet tussen Hardstyle/Hardcore en andere genres, en het gewoon omschrijft als Hardcore![]()
haha geweldigpecola-tje wrote:lul,als je dat serieus meent ben je echt n knuppel :')Timmer wrote:Ja wie ben jij eigenlijk