Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo. ik heb ook maar eens een account aangemaakt na al een tijdje op het forum rond te hebben gekeken. ik ben Tim Verhagen 17 jaren oud en kom zoals in de titel staat uit ons mooie Brabant. ik kreeg toen ik 11 of 12 was een cd'tje van sensation black en sindsdien ben ik helemaal verslaafd aan de harder styles :D zelf draai ik ook hardstyle en produceren ben ik ook mee bezig, maar het produceren wil me nog niet echt lukken. grote feesten ben ik nog niet naartoe gegaan, maar ik heb hier de Time out op fietsafstand dus daar ga ik dus ook regelmatig naartoe.

dat was het wel denk ik.

Groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite

^^ Welkom!

Wie zijn je favoriete DJ's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:45 
 
Hardtraxx Newbie

Onthafloorx schreef:
^^ Welkom!

Wie zijn je favoriete DJ's?


ik kan noisecontrollers altijd wel waarderen, van hun muziek word ik altijd helemaal opgefokt haha :D
verder vind ik zatox, crypsis en gunz for hire ook wel vette tracks hebben.
wat betreft hardcore luister ik veel naar amnesys en tha playah.
ik kan dit lijstje nog wel langer maken, maar dit is wat ik toch wel het meest luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Welkom mede-brabander ^^

phadex schreef:
ik kreeg toen ik 11 of 12 was een cd'tje van sensation black en sindsdien ben ik helemaal verslaafd aan de harder styles :D


Welke harder styles allemaal? :)

toen dus nog de hardstyle van toen, en ik ben eigenlijk gewoon meegegroeid zegmaar tot de hardstyle van nu, sinds een paar jaartjes luister ik ook meer hardcore. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:45 
 

Hou je al van industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Hou je al van industrial?

Zat er nog aan te denken om het zelf te vragen, puur om jou voor te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

en nog een bekende vraag
wat vind je van spoontech, theracords, solutio & The i's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koop je ook wel eens Followers op Twitter?

Welkom. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Groeten uit Brabant! :beer:

Brabant is goed vertegenwoordigd hier geloof ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Nog feestjes op de planning staan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:19 
 
Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
Hou je al van industrial?

heb ik denk ik eigenlijk nog nooit geluisterd, of in iedergeval niet bewust.
noem eens wat goede tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Koop je ook wel eens Followers op Twitter?

Welkom. :)


nee, ik twitter trouwens ook bijna nooit.

iedereen al bedankt voor het warme welkom hier op het forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

_theon_ schreef:
Welkom!

Nog feestjes op de planning staan? :)

ik wou eigenlijk naar harmony of hardcore gaan, maar aangezien dat 18+ is, en ik niet zo groot ben, gaat met dat denk ik niet lukken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:29 
 

phadex schreef:
kaboem schreef:
Hou je al van industrial?

heb ik denk ik eigenlijk nog nooit geluisterd, of in iedergeval niet bewust.
noem eens wat goede tracks?



http://www.youtube.com/watch?v=9g6TSiWLDWo

http://www.youtube.com/watch?v=j99paG8n04I

http://www.youtube.com/watch?v=YAttsXhb2mM
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 01:16 
 

Brabant :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 08:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

phadex schreef:
kaboem schreef:
Hou je al van industrial?

heb ik denk ik eigenlijk nog nooit geluisterd, of in iedergeval niet bewust.
noem eens wat goede tracks?

Brace yourself, industrial camp is coming! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Groeten ut Snits!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:43 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

BRABANT! :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship: :yay: :beer: :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!