Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal me eens even voorstellen :P

Real name: Alexander
DJ name: Hidden Source
Leeftijd: 17
Woonplaats: Terheijden (naast Breda)

Ik kwam eigenlijk best vaak hier op deze site dus ik dacht laat ik ook eens een account maken :)

Even over mezelf, ik ben dus Hidden Source, ik produce nu ongeveer 3 jaar en sinds een paar maanden
gaat het producen echt als een speer vooruit, dus jullie kunnen nog een hoop verwachten ^^ ik moet
bijvoorbeeld in Juni ook in Stockholm (Zweden) draaien, dus dat word de eerste keer dat ik in het buitenland
draai :)

Ik zal vandaag of morgen wel een set hierop zetten en ook wat werk tonen waar ik mee bezig ben!

de groeten uit Brabant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet man! Hoe heb je zo'n buitenlandse boeking geregeld? Want Zweden is toch niet super into hardstyle toch?

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

he brabander
welkom
wel dikke shit dat je bij de blonde inga's mag draaien daar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 12:53 
 

welkom!
vette shit dat je al bookings hebt :P
heb je mss wat samples van je werk? YT fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vet man! Hoe heb je zo'n buitenlandse boeking geregeld? Want Zweden is toch niet super into hardstyle toch?

Welkom!

Kom wel veel Zweden tegen op hardstyle feestjes, zegt niet alles maar volgens mij houden ze er wel van. Het is alleen nog niet zo groot.

En: Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vet man! Hoe heb je zo'n buitenlandse boeking geregeld? Want Zweden is toch niet super into hardstyle toch?

Welkom!


Bedankt iedereen voor de reacties :) , ja ik dacht eerst ook dat in Zweden hardstyle niet zo populair is en dat is over het algemeen ook
zo :P maar er zijn wel genoeg mensen die het wel goede muziek vinden om feesten te organiseren, ik mag namelijk daar draaien omdat
ik eerst bezig was met een samenwerking tussen een Zweedse producer en ik, alleen dat ging een beetje stroef, maar hij is 1 van de organisatoren
van een best groot feest: Stockholm Harder en de zaal heeft ongeveer plaats voor 800 man, en hij heeft dus geregeld dat ik mag komen :)
Mijn youtube kanaal is: http://www.youtube.com/user/HiddenSourceOfficial maar daar staat heel weinig, zal dit weekend wel eens even flink updaten :thumbsup:
groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke WELAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Wat heb je trouwens veranderd aan dat nummer Sunblast van Frontliner op je youtube channel, want je noemt hem de oldstyle remix alleen ik hoor geen verschil met het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Welkom!

Wat heb je trouwens veranderd aan dat nummer Sunblast van Frontliner op je youtube channel, want je noemt hem de oldstyle remix alleen ik hoor geen verschil met het origineel?

de mid-intro van het nummer bevat geen hardere kick, en bij de 2de climax ook weer gekopieert van het eerste climax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Oxbow schreef:
Welkom!

Wat heb je trouwens veranderd aan dat nummer Sunblast van Frontliner op je youtube channel, want je noemt hem de oldstyle remix alleen ik hoor geen verschil met het origineel?

de mid-intro van het nummer bevat geen hardere kick, en bij de 2de climax ook weer gekopieert van het eerste climax :thumbup:


Ja klopt, alleen het moet eigenlijk Edit zijn i.p.v remix :P waarschijnlijk komen er morgen avond wat nieuwe dingen op mijn YT kanaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom man, ben benieuwd naar je producties
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repect voor die boeking xd


Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Repect voor die boeking xd


Welkom :beer:


Bedankt :)

@ Freddyadu8 ik ben ermee bezig binnen paar dagen krijg je wat dingen te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 08:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier zijn de previews voor degene die het nog niet in het new tracks topic hadden gezien :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Late Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog een latere welkom :).
Zo ver weg woon je niet van mij. woon in Nieuwmoer, naast essen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:51 
 
Donateur

aaaah ook nog maar welkom dan ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!