Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

Haha ik vind dit dus echt geniaal. Ik kijk al jaren op Hardtraxx maar heb laatst toch maar een account aangemaakt, mede om ons eigen feest (Infectious in P60 Amstelveen 8 juni) te promoten en neem nu pas echt een kijkje op de gehele site en kom dan zoiets tegen. Puur Hollandse gezelligheid, daar hou ik van! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, wat zijn je favoriete artiesten en zou je aub nog een klein stukje over jezelf willen vertellen? :thumbup:

ENJOY YOUR STAY :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben Rutger 18 jaar oud en luister al vele jaar naar bijna alle soorten hard dance muziek. Ben begonnen met Hardcore en ben langzaam ook euforische/mainstream Hardstyle en raw hardstyle gaan luisteren. Voorkeur gaat uit naar Hardstyle van voor 2010 haha die hedendaagse hardstyle is niet altijd aan mij besteed. Ik heb het liever zo hard mogelijk tot een bepaalde grens. Partyraiser vind ik geweldig maar industrial is niet mijn smaak.

30% euforische / mainstream hardstyle
35% raw hardstyle
30% Hardcore
5% overig (tekstyle, hardtechno)

Ik heb niet echt een voorkeur voor bepaalde artiesten. Elke producer/dj maakt op zijn of haar manier muziek naar mijn smaak en ik heb daarom ook respect voor elke artiest, ongeacht wat hij of zij produceert. Dit neemt niet weg dat ik alles goed vind natuurlijk :P Ik gun het een headhunterz en wildstylez echt wel wat zij op dit moment bereikt hebben alleen mij maak je er niet blij mee en de heel scene wordt meegetrokken in dit gat maar gelukkig hebben we daar de zijstroming van de rauwere muziek voor in de plaats gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:52 
 

Hoi :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!