LOL, dat zijn inderdaad diep filosofische vragen. Bij deze dan de even diep filosofische antwoorden:
Komkommers? Ja, maar wel op mijn bord en niet in mijn anus.
Industrial? Afhankelijk van de productie. Vind het soms errug lekker en soms errug irritant.
Favo artiest? Niet specifiek, maar bijvoorbeeld Evil Activities maken erg lekkere nummers, Endymion ook. Neophyte altijd lekker knallen

DnB? Mwah
Crossbreed? Ken ik niet
Theracords? Ken ik ook niet
Meisjescriminaliteit? Als ze het ermee eens zijn wel
Nog feesten op de planning? afhankelijk van het feit of ik op korte termijn nog wel werk heb of niet hahaha, van de zomer in ieder geval niet.
Thunderdome wil ik toch wel errug graag naar toe!
Inductieplaten? Zijn relatief kut, al kook ik toch nooit. Mijn vrouw is er vandaag niet dus eet ik pizza whehe
Kip? Jazekerz! Goed voor op de BBQ Chicken Pizza, gekruid met dat Maggibraadspul enzovoorts enzovoorts!
Wat vind je van Headhunterz? Lelijke natnek
Patat of Friet? Dan maar patat ofwel patattekes, omdat die Belgen met hun frietkotten daar toch wat meer aanspraak op kunnen maken dan de Nederlandse frietboer.
Kort samengevat: ik luister met name Hardcore, vind de nieuwe producties zeker lekker, maar merk dat ik toch een beetje blijf hangen in de oudere producties toen het allemaal meer opkomend was. Vaak wat ruwere sounds en meer knallen. De kicks van tegenwoordig zijn uiteraard wel veel beter. Vond zelf de Juno echt een meestersound en was dan ook redelijk fan van Ruffneck/Gangsta Records.
Daarnaast luister ik soms wat hardstyle maar daar ken ik verder niet echt artiesten van ofzo, meer als ik ff op Youtube aan het neuzen ben kom ik daar weleens wat lekkers tegen. Maar kan ook genieten van rap/hiphop maar ook daarin vind ik de oudere shit beter dan de nieuwe (Xzibit/Eminem/Dre).
Nou dat was het wel weer zo'n beetje volgens mij