Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:07 

Hardtraxx Newbie

Tss, heb ik al wel gepost op het forum (slechts 2x hoor) en heb mezelf nog niet eens voorgesteld...

Ben 30 jaar en ben een jaar of 8 geleden bezig geweest met Fasttracker 2 en heel even met Fruityloops.
Vorig jaar zomer toevallig tegen Renoise aangelopen en nu weer begonnen met daarmee aan te kloten.

Ben gelukkig gelukkig getrouwd en heb drie kinderen waarvan de oudste in augustus 4 jaar wordt,
dus niet al teveel tijd om ermee bezig te zijn. Mja, je moet wat doen in je vrije tijd :thumbsup:

Mochten er diep filosofische vragen zijn dan hoor ik het wel!

Mzzlz,

Hardpigeon
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:31 

Hardtraxx Newbie

LOL, dat zijn inderdaad diep filosofische vragen. Bij deze dan de even diep filosofische antwoorden:

Komkommers? Ja, maar wel op mijn bord en niet in mijn anus.
Industrial? Afhankelijk van de productie. Vind het soms errug lekker en soms errug irritant.
Favo artiest? Niet specifiek, maar bijvoorbeeld Evil Activities maken erg lekkere nummers, Endymion ook. Neophyte altijd lekker knallen :)
DnB? Mwah
Crossbreed? Ken ik niet
Theracords? Ken ik ook niet
Meisjescriminaliteit? Als ze het ermee eens zijn wel
Nog feesten op de planning? afhankelijk van het feit of ik op korte termijn nog wel werk heb of niet hahaha, van de zomer in ieder geval niet.
Thunderdome wil ik toch wel errug graag naar toe!
Inductieplaten? Zijn relatief kut, al kook ik toch nooit. Mijn vrouw is er vandaag niet dus eet ik pizza whehe
Kip? Jazekerz! Goed voor op de BBQ Chicken Pizza, gekruid met dat Maggibraadspul enzovoorts enzovoorts!
Wat vind je van Headhunterz? Lelijke natnek
Patat of Friet? Dan maar patat ofwel patattekes, omdat die Belgen met hun frietkotten daar toch wat meer aanspraak op kunnen maken dan de Nederlandse frietboer.

Kort samengevat: ik luister met name Hardcore, vind de nieuwe producties zeker lekker, maar merk dat ik toch een beetje blijf hangen in de oudere producties toen het allemaal meer opkomend was. Vaak wat ruwere sounds en meer knallen. De kicks van tegenwoordig zijn uiteraard wel veel beter. Vond zelf de Juno echt een meestersound en was dan ook redelijk fan van Ruffneck/Gangsta Records.
Daarnaast luister ik soms wat hardstyle maar daar ken ik verder niet echt artiesten van ofzo, meer als ik ff op Youtube aan het neuzen ben kom ik daar weleens wat lekkers tegen. Maar kan ook genieten van rap/hiphop maar ook daarin vind ik de oudere shit beter dan de nieuwe (Xzibit/Eminem/Dre).

Nou dat was het wel weer zo'n beetje volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Wat vind je van de afschaf van Braadworst op Mars?

Hoe kom je er op. Serieus. :P

Nouja, welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:39 

Hardtraxx Newbie

Wat vind je van de afschaf van Braadworst op Mars?

Ow, daar heb ik nog geen antwoord opgegeven zie ik, mijn welgemeende excuses!
Zelf was ik nog niet op de hoogte van deze wijziging in de Intergalactische Statuten van Voedselconsumptie.
Dit vind ik wel spijtig. Niet omdat ik Braadworst nou zo lekker vind, maar omdat we als open economie in Nederland
relatief afhankelijk zijn van het economische welzijn van Duitsland. Aangezien Duitsland 95% van de Braadworst-
productie (en tevens van de consumptie) voor haar (of is het zijn?) rekening neemt leek me dit een goede stimulans
voor het aanslingeren van economische groei. Nu gaat dat niet door en dat vind ik eigenlijk best jammer. Verpest
eigenlijk mijn tot dusver vrij vlot verlopende zondag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:49 

:lol:

Welkom... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Welkom,

da tweekaz helden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:27 

Hardtraxx Newbie

Naar aanleiding hiervan:

http://www.youtube.com/watch?v=5dqqMp_hNEM

Moet je haast wel constateren dat ze dat inderdaad wel zijn ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:15 

Hardtraxxer

Welkom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 23:08 

Hardtraxx Newbie

Dank je wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:54 

Crossbreed?

http://www.youtube.com/watch?v=eHXVPLVSTjo

http://www.youtube.com/watch?v=xkRA7jrOwsk

DnB?

http://www.youtube.com/watch?v=SYpNrMM6Y4Y

http://www.youtube.com/watch?v=s01Ynt7pGHM

Mainstream hardcore -1, industrial +2 welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:15 

Hardtraxx Elite

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Hardpigeon schreef:
Favo artiest? Niet specifiek, maar bijvoorbeeld Evil Activities maken erg lekkere nummers

EA is maar alleen :D
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:48 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:24 

Hardtraxx Newbie

@patrickjeb: klopt, eerst wilde ik "Evil Activities en Endymion maken erg lekkere nummers" neerzetten, toen Endymion weg laten, en toen dacht ik: ach ja toch maar wel"
Mijn welgemeende excuses voor de verwarring. Kom op mijn werk ook vaak tegen dat ik de enige ben die mijn mails snapt, erg lastig whehehe
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!