Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 18:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo allemaal.

Mijn naam is Remco, 26 jaar, wonende in Almere.

Sinds koter zijnde ben ik fan van electronische muziek. Jaren geleden heb ik de Hardstyle ontdekt en altijd in deze fase blijven hangen. Ik heb mij geregistreerd voornamelijk vanwege het DJ/Procuder gedeelte.

Sinds 11 pruts ik muziek in elkaar en mix ik deze. Laatste tijd begint het produce meer naar de voorgrond te komen en ben ik hier mij meer op gaan richten.

Neem een kijkje op mijn Soundcloud account voor de hardstyle dat ik maak: linkje

In 2011 en 2012 heb ik achter de DJ decks mogen staan, 2 maal op mijn eigen 'feest' More Power and 1 maal geboekt bij MBeats in Almere.

Hoop veel te leren en te delen hier op Hard Traxx.

Groeten,

Secabre
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 18:45 
 

jow welkom,

heb je een bepaalde richting welke dj`s/labels qua muziek je wilt gaan?

ik ga zo even op je soundcloud kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben niet zo thuis in label namen en ben ook 'geïsoleerd' qua artiesten. Ik ga sporadisch naar een festival, dus hoor eigenlijk niet zo veel nieuwe dingen of namen. Voor heen ging ik naar Mid-Town in Amsterdam om platen te kopen, maar sinds die gesloten is hoor en zie ik ook niet veel nieuwe dingen...

Heb meer de drang om mijn eigen ding te vinden, maar wel moet passen in het jasje van Hardstyle.
Hoewel de nieuwe sound van Hardstyle tof is met het rauwe en het agressieve, hang ik nog wel naar het verlang naar het oude hardstyle waar de kick een scheur in je huis dreunt en daarna pas je ramen sloopt i.p.v. andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yow! Welkom aan boord, gab ;)
Zal morgen even kijken of ik je SoundCloud kan beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Welkom. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eigenlijk vond ik alleen Just A Pheox Track nice klinken, ja en Pure Newbie Remix, maar de acid zit een halve toon te laag wat het meteen moeilijk maakt om daar lekker naar te luisteren.

Maar het begin is er dus zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!