oke geef de sleutel dan maar aan mijDVR wrote:aaw meeeenForbidden Phobia wrote:en ten 3e om STAN- aan te vullen
dat word een celstraf totdat je Lowroller goed vind![]()
![]()
verbannen![]()
Ik sluit mezelf wel even op tot ik het goed vind worden ok?
Active topics in Welkom!
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
C
Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...
Wilkommen!
Wilkommen!
kijk dan wordt het nog enigszins gezellig in die celChris Two wrote:Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...
Wilkommen!
terror.. hmm mwah, zou het niet zo snel aanzetten
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijkChris Two wrote:Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...
Wilkommen!
anders is het geen isoleer cel meer toch?Forbidden Phobia wrote:oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijkChris Two wrote:Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...
Wilkommen!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
isoleercel is gewoon helemaal afgesloten met een piep klein raampje en een bed. van mij mogen ze het best delenDraidy wrote:anders is het geen isoleer cel meer toch?Forbidden Phobia wrote:oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijkChris Two wrote:Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...
Wilkommen!
zit er ook een dikke geluidsinstallatie in? 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Welkom!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullieDVR wrote:zit er ook een dikke geluidsinstallatie in?
het ajax clubliedForbidden Phobia wrote:nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullieDVR wrote:zit er ook een dikke geluidsinstallatie in?
Noooooooooooooooo!AniThing wrote:het ajax clubliedForbidden Phobia wrote:nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullieDVR wrote:zit er ook een dikke geluidsinstallatie in?
VIND LOWROLLER OPPEENS HEEL LEUK!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
jaja pech gehad voor jou jonge man
oke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA 
Deze zal zich 3 keer achter elkaar herhalen in een loop en constant het meest irritante stuk voor een paar seconden blijven herhalen.Forbidden Phobia wrote:jaja pech gehad voor jou jonge manoke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA
Welkom BTW
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
jep dus dan word je paranoiamikeee wrote:Deze zal zich 3 keer achter elkaar herhalen in een loop en constant het meest irritante stuk voor een paar seconden blijven herhalen.Forbidden Phobia wrote:jaja pech gehad voor jou jonge manoke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA
Welkom BTW
Jongenss, niet vloeken in dit topic!Forbidden Phobia wrote:mikeee wrote:Forbidden Phobia wrote: MMA
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
krijg je ervan als je Lowroller niet kent of niet goed vind 
niet schelden....maar wel zelf zo'n strontlelijke avatar gebruiken

dat is niet schelden hoor pannekoekAniThing wrote:niet schelden....maar wel zelf zo'n strontlelijke avatar gebruiken![]()
maar okok, ieder zn eigen mening!