Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

DVR schreef:
Forbidden Phobia schreef:
en ten 3e om STAN- aan te vullen

dat word een celstraf totdat je Lowroller goed vind :list: :P
verbannen xd


aaw meeeen :(
Ik sluit mezelf wel even op tot ik het goed vind worden ok? :P

oke geef de sleutel dan maar aan mij :evil: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:52 
 

Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...

Wilkommen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...

Wilkommen!


kijk dan wordt het nog enigszins gezellig in die cel xd

terror.. hmm mwah, zou het niet zo snel aanzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...

Wilkommen!

oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijk :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Chris Two schreef:
Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...

Wilkommen!

oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijk :evil:

anders is het geen isoleer cel meer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chris Two schreef:
Ik ken heel Lowroller ook niet, maar goed xD...

Wilkommen!

oke.. dat word een isoleer cel voor jullie beide wel apart natuurlijk :evil:

anders is het geen isoleer cel meer toch?

isoleercel is gewoon helemaal afgesloten met een piep klein raampje en een bed. van mij mogen ze het best delen xd lastig met 1 bed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit er ook een dikke geluidsinstallatie in? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

DVR schreef:
zit er ook een dikke geluidsinstallatie in? :whistle:

nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
DVR schreef:
zit er ook een dikke geluidsinstallatie in? :whistle:

nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullie :P


het ajax clublied :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Forbidden Phobia schreef:
DVR schreef:
zit er ook een dikke geluidsinstallatie in? :whistle:

nee helaas niet alleen Jodel muziek voor jullie :P


het ajax clublied :woot:


Noooooooooooooooo! :surrender:

VIND LOWROLLER OPPEENS HEEL LEUK! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

jaja pech gehad voor jou jonge man :evil: oke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
jaja pech gehad voor jou jonge man :evil: oke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA xd

Deze zal zich 3 keer achter elkaar herhalen in een loop en constant het meest irritante stuk voor een paar seconden blijven herhalen.

Welkom BTW :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Forbidden Phobia schreef:
jaja pech gehad voor jou jonge man :evil: oke 1 nummer qua hardstyle per dag en dat is MMA xd

Deze zal zich 3 keer achter elkaar herhalen in een loop en constant het meest irritante stuk voor een paar seconden blijven herhalen.

Welkom BTW :thumbup:

jep dus dan word je paranoia :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
mikeee schreef:
Forbidden Phobia schreef:
MMA


Jongenss, niet vloeken in dit topic! :list: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

krijg je ervan als je Lowroller niet kent of niet goed vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet schelden....maar wel zelf zo'n strontlelijke avatar gebruiken :x :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
niet schelden....maar wel zelf zo'n strontlelijke avatar gebruiken :x :innocent:


dat is niet schelden hoor pannekoek :P

maar okok, ieder zn eigen mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom maatje! DjaKaPa! (L)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!